Uzņēmumam būs jāsniedz ziņojums valdībai. Ja visi nosacījumi būs izpildīti, valdība neiebildīs pret konkursa turpināšanu.
Konkrēti nosacījumi vēl netiek atklāti, jo valdības lēmums tiek precizēts un tikšot publiskots tuvākajā laikā. Pēc Roņa teiktā, tie ir septiņi astoņi nosacījumi, starp kuriem ir risku novēršana saistībā ar dažādām iesniegtajām sūdzībām Eiropas Komisijā, atsevišķu tehnisko sertifikācijas problēmu novēršana un līguma teksta saskaņošana.
Kā ziņots, Iepirkumu uzraudzības birojs oktobra nogalē atļāva PV slēgt līgumu ar Spānijas uzņēmumu Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF) par apjomīgo jauno pasažieru vilcienu sastāvu iepirkumu.
CAF ieguva tiesības uz 610,76 miljonus eiro (429,24 miljonus latu) vērto līgumu.
CAF kā savu apakšuzņēmēju vilcienu piegādes līguma izpildei norādījis Rīgas Vagonbūves rūpnīcu (RVR), bet tās manta pilnībā ieķīlāta Latvijas Krājbankā. Neoficiāli izskanējušas bažas, ka RVR nespēs izpildīt savas saistības, kas plānotas 63% apmērā no visa līguma.
PV iepirkums paredz līdz 2015.gadam iegādāties 34 jaunus elektrovilcienus un septiņus dīzeļvilcienus.
Eiropas Komisija pavasarī apstiprināja Eiropas Savienības Kohēzijas fonda lielo satiksmes nozares projektu par Rīgas piepilsētas dzelzceļa pasažieru pārvadājumu sistēmas modernizāciju un dīzeļvilcienu ritošā sastāva atjaunošanu 144 miljonu latu apmērā. No projekta kopējām izmaksām Kohēzijas fonda finansējums ir 100 miljoni latu.