Jaunā Rīgas teātra rekonstruētās ēkas atklāšanas izrāde Sapņu tulkotāju sekta ir visas trupas mijiedarbība, un skatītāji kļūst par rituāla lieciniekiem
Ilmārs Blumbergs savos zīmējumos tiecās izgaismot nevis to, ko ieraudzījis, bet to, kas viņā ir nogulsnējies, atstājis nospiedumu un pārtapis mīklainos tēlos
Patiešām apbrīnojami, kā Liepājas teātra kolektīvs iemieso
tādas mūslaikos apšaubītas vērtības kā vīrišķība un
patriotisms, nekļūstot banāls vai patētisks
Nākotne ietekmē pagātni. Bavārijas Valsts operā Minhenē ir tapis Mečislava Veinberga operas Pasažiere jauniestudējums, ko veidojis teātra muzikālais vadītājs Vladimirs Jurovskis un režisors Tobiass Kracers. Izrāde paver jaunu lappusi šīs operas interpretācijas vēsturē
Mākslinieces Rasas Jansones protesta asmens viņas jaunākajā izstādē ir vērsts pret koncepciju, ka "bērns ir viss, bet māte ir vien trauks, ligzda, ala, kur šim bērnam izaugt".
Latvijas Nacionālā simfoniskā orķestra un tā galvenā diriģenta Tarmo Peltokoski jaunākā programma, kurā skan Mālers, Rahmaņinovs un Lutoslavskis, pretstata simfonisko dziļumu un pianisma rotaļas
Notikumi, kuri neaizmirsīsies. Vijolnieces Vinetas Sareikas un pianistes Amandīnes Savarī koncerts Dzintaros
un komponista un diriģenta Andra Vecumnieka konceptuālā programma Liepājā
Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātrī iestudētajā Maskavas
latviešu teātrim Skatuve veltītajā izrādē dokumentāls ir
tās tapšanas iemesls, bet ne mākslinieciskais risinājums, un
tas liek uzdot jautājumu par iestudēšanas īsto mērķi
Nacionālā teātra izrādē Kā kļūt nelaimīgam? režisora
Artūra Areimas piedāvātie spēles noteikumi, kaut arī
iecerēti ja ne šokēšanas, tad vismaz aktīvas nepatikas
vai pretestības izraisīšanai, tiek realizēti pārāk
pieklājīgi
Režisors Dmitrijs Krimovs Latvijas Nacionālā teātra
izrādē Pīters Pens. Sindroms atklājas kā iztukšots mākslinieks, kura vienīgā iespēja svešumā turpināt dzīvi ir turpināt radīt to, ko viņš vislabāk prot, – savu mākslu
Ko nupat piedzīvojis neparasti sasārtušais garderobists,
kurš pēc izrādes jums pasniedz mēteli? Nacionālā teātra
iestudējumā Garderobisti paralēli rit dzīve parterā un kulisēs, uz skatuves un realitātē
Mīļais, vai tu mani nepazīsti? Nāras metamorfozes Antonīna Dvoržāka liriskās pasakas jauniestudējumā Berlīnes Valsts operā režisora Kornēla Mundruco un mākslinieces Monikas Pormales interpretācijā
Viktoram Timofejevam datorspēles kļūst par eksistenciālas un introspektīvas pieredzes izteikšanas rīku – gluži kā to var darīt jebkurš cits mākslas medijs
Latvijas Radio kora sniegtais komponistu Mārtiņa Viļuma un Matīsa Čudara darba Vecais Tīss. Vilkatis pirmatskaņojums Cēsīs valdzina ar laikmetīgu arhaiku