Uzņēmumi un mazo biznesu īpašnieki vēlas kļūt gudrāki ar saviem mārketinga pasākumiem, kā mēs redzējām 2021. gada ‘’lielajā pārtaukumā’’. Tas nozīmē, ka mārketingā ir jāiekļauj e-pasta mārketinga stratēģija, lai samazinātu atkārtotas atvienošanas risku.
2023. gadā mūsu e-pasta mārketinga stratēģijām ir jāattīstās vienlaikus ar izmaiņām patērētāju uzvedībā potenciālo klientu interesēs. Mēs novērojam ievērojamas izmaiņas pircēju uzvedībā pirms pirkuma: vairāk laika izpētei zem radara, vairāk zināšanu par to, kas viņiem nepieciešams kā risinājums, un lielākas cerības uz pakalpojumu.
Līdz 2023. gadam vairāk nekā 4 miljardiem cilvēku būs vismaz viena e-pasta adrese, padarot e-pastu par vienu no visplašāk izmantotajiem saziņas veidiem uz planētas. Ar tik lielu lietotāju bāzi ir pašsaprotami, ka mārketinga komandas mēģinātu to iegūt, nosūtot savus ziņojumus tieši uz savas mērķautitorijas iesūtnēm.
Jūsu e-pasta mārketinga plānam ir jāpielāgojas izmaiņām internetā un tam, kā cilvēki tam piekļūst jaunu tehnoloģiju un standartu ieviešanas rezultātā.
E-pasta mārketinga fakti
Lai gan e-pasta mārketings nav jauns jēdziens, statistika liecina, ka tas joprojām ir dzīvs un vesels. Saskaņā ar jaunākajiem statistikas datiem e-pasts ir būtiska mūsu ikdienas tiešsaistes dzīves sastāvdaļa. 2020. gadā pasaulē bija četri miljardi e-pasta lietotāju, un paredzams, ka līdz 2025. gadam šis skaitlis pieaugs līdz 4,6 miljardiem.
Lai aplūkotu lietas perspektīvā, 2020. gadā sociālos tīklus izmantoja 3,6 miljardu cilvēku. Rezultātā e-pastu izmanto vairāk nekā sociālos tīklus.
Vēl interesantāk ir tas, ka tendence uz mobilajām ierīcēm ir ietekmējusi arī e-pastu lietošanu, jo mobilās ierīces veido gandrīz 50% no visiem e-pasta atvēršanas gadījumiem. Tādējādi cilvēki var viegli pārbaudīt savu e-pastu, atrodoties prom no sava datora.
Kanāla efektivitātes ziņā 47% mārketinga speciālistu piekrita, ka visefektīvākais ir e-pasts, kam seko sociālo tīklu mārketings (39%), SEO (33%) un satura mārketings.
Apsvērums jūsu uzņēmumam e-pasta mārketingā. Šeit ir dažas lietas, kas jums jāpatur prātā:
- Nākotnes e-pasta mārketinga kampaņām jācenšas būt individualizētākām, jo lietotāji reklāmas e-pastus parasti uztver kā surogātpastu.
- Svarīgas būs e-pasta mārketinga metodes, kas ļauj ziņojumam vairāk darboties kā vietnei, piemēram, HTML e-pasta veidnes un kuras ir viegli pieejamas mobilajās ierīcēs.
Mazo uzņēmumu īpašniekiem un tirgotājiem, kuri vēlas sagatavoties e-pasta mārketinga nākotnei, vajadzētu izlasīt šo rakstu. Visi populārākie mārketinga padomi ietver e-pasta mārketingu kā galveno mārketinga stratēģijas uzlabošanas punktu.
7 e-pasta mārketinga tendences, kas veidos e-pasta mārketinga nākotni 2023. gadā
Ņemiet vērā e-pasta mārketinga tendences 2023. gadā, ja vēlaties, lai jūsu e-pasta mārketinga stratēģija arī turpmāk būtu efektīva tirgū. Ņemot vērā šīs tendences, jūs iegūsiet priekšrocības salīdzinājumā ar konkurenci e-pastā kā sociālo tīklu, lai sasniegtu uzlabotu klientu pieredzi. Šeit ir septiņas tendences, kurām vajadzētu sekot līdzi.
1. Mašīnmācība: uz ‘’mākoņiem’’ jeb Cloud balstītas tehnoloģijas un mākslīgais intelekts pārveidos e-pasta mārketingu.
E-pasta mārketings kļūst arvien vairāk atkarīgs no mašīnmācības un mākslīgā intelekta, kā tas notiek lielākajā daļā nozaru mūsdienās. Tehnoloģiju sasniegumi šajās jomās ir pavēruši durvis mārketinga automatizācijai, kas var personalizēt ziņojumapmaiņu mērķa demogrāfiskajai grupai, izmantojot klientu datus.
Anvil Media prezidents un dibinātajs Kents Lūiss paziņoja, ka mākslīgais intelekts ‘’ieviesīs jaunas un uzlabotas iespējas e-pasta mārketingā’’, kas ne tikai garantēs, ka kampaņas atbilst tādiem privātuma noteikumiem kā VDAR, bet arī sniegs mazo uzņemumu īpašniekiem rīkus nozīmīgu e-pasta kampaņu izveidei bez liela budžeta nepieciešamības.
Viņš apgalvoja, ka ‘’AI automatizēs un uzlabos daudzas e-pasta plānošanas un pārvaldības daļas.’’ Piemēram, makslīgais intelekts var ātri izpildīt tādus uzdevumus kā A/B un daudzfaktoru testus, kas iepriekš prasīja apjomīgu un laikietilpīgu darbu, un optimizēt nosūtīšanas laiku un personalizāciju līdz ‘’hiper’’ līmenim, pamatojoties uz demogrāfiskajiem datiem un, vēl svarīgāk, uzvedības prognozēšanu. Sarežģītību, ko rada VDAR atbilstība un citi pieaugušie normatīvie ierobežojumi, var pārvaldīt un vienkāršot, izmantojot AI.
2. Personalizācija joprojām ir svarīga
Viena lieta skaidra neatkarīgi no tā, vai jūsu e-pasta mārketinga plāns ir paredzēts patērētājiem vai citiem uzņēmumiem – cilvēki vēlas justies tā, it kā viņu īpašās prasības tiktu izpildītas. Veltiet laiku, lai apsvērtu savu e-pasta iesūtni. Jūs vairāk sliecaties dzēst vai norādīt e-pastu kā surogātpastu, ja tas šķiet pārāk reklamēts vai neatbilst jūsu interesēm.
Pēc CrazyCall mārketinga speciālista Jakuba Kliščaka teiktā: ,,Cilvēki vienkārši atver un atbild uz tiem adresētajiem e-pastiem, taču ar viņu vārda un biroja norādīšanu nepietiek. Spert soli tālāk un personalizēt e-pastu, pamatojoties uz viņu nesen apmeklēto vietni, lietām, kas viņiem patīk, vai nesen veiktajām darbībām, ir daudz efektīvāk.’’
Šī pazīstamības sajūta veicina uzticēšanos, kas ir būtiska attiecību veidošanā – īpaši mūsdienu sabiedrībā. Ši iemesla dēļ lielākā daļa uzņēmumu izmanto paredzamo personalizācijas programmatūru (PPS).
Paredzamā personalizēšana ir pašsaprotama, jo jūs prognozējat, kādu saturu vai produktus konkrēts patērētājs vēlēsies redzēt, apmeklējot jūsu vienti. Tas ir balstīts uz vēsturisko datu apvienošanu ar reāllaika kontekstuālajiem datiem par patērētāju, piemēram, atrašanās vietu, laiku, datumu un laikapstākļiem.
Piemēram, viss, ko Netflix dara, ir balstīts uz datiem, sākot no tā producētajām pārraidēm un beidzot ar filmām, ko tas reklamē. Netflix apkopo milzīgus datu apjomus par katru lietotāju, ko pēc tam ievada ar AI darbināmā algoritmā, lai prognozētu, ko viņi vēlēsies skatīties tālāk. Tādi dati kā demogrāfiskie dati, skatīšanās vēsture, vērtējumi un preferences ietekmē algoritma prognozēto, un tie gandrīz viemēr ir pareizi. Aptuveni 80% no Netflix skatītā ir ieteikumu dēļ. Izmantojot šādu stabilu sistēmu, uzņēmums katru gadu ietaupa 1 miljardu USD no klienta noturēšanas.
3. Interaktīvie e-pasta ziņojumi atvieglos izpārdošans slēgšanu
E-pasta mārketinga eksperti prognozē, ka turmpākajos gados vairāk interaktīvu e-pastu radīs revolūciju biznesā. Interaktīvie e-pasta ziņojumi satur interaktīvus elementus, kas mudina lietotājus mijiedarboties ar jūsu e-pastiem. Starp tiem ir attēli, pievilcīgs video saturs, iepirkumu grozi, atsauksmes un citi elementi. Tipiskā teksta e-pasta vietā, ko saņem lielākā daļa e-pasta abonentu, interaktīvie e-pasta ziņojumi izceļas ar to, ka tie nodrošina interaktīvāku un saistošāku pieredzi. Rezultātā jūsu e-pasta mārketings uzlabosies, palielinot vidējo klikšķu skaitu, reklāmguvumu līmeni un abonentu iesaisti 2023. gadā.
Saskaņā ar CANZ Marketing izpilddirektora Zarara Ameena teikto, ‘’jo interaktīvāku e-pastu jūs varat izveidot jo vairāk cilvēku cer to izmantot’’. Runājot par iesaistīšanos, e-pasta mārketingam ir daudz iespēju attīstīties.
Šādas izmaiņas e-pasta mārketinga kampaņu izveidē var palielināt klientu mijiedarbību un vidējo klikšķu skaitu. Interaktīvie elementi var ‘’dinamiski ienest lietotāja ģenerētu informāciju e-pastos, nodrošinot aizraujošāku stāstījumu un palielinot lasīšanas un iesaistes līmeni,’’ Lūiss apgalvoja, apvienojot to ar AI tehnoloģiju.
4. E-pasta mārketingu virzīs aizraujoša stāstu stāstīšana
Ikvienam patīk labs stāstījums, tādēļ, ja jūsu uzņēmumam tāds ir, jūsu e-pasta mārketinga stratēģijām tas jāparāda. Pēc Radial Path satura daļas vadītājas Tasminas Lokvudas teiktā, klienti vēlas nostiprināt savu sadarbību ar uzņēmumu.
Viņa apgalvoja, ka informatīvie izdevumi sniedz ieskatu darbaspekā, kultūrā, sociālajā apziņā un nākotnes plānos. Klientam šķitīs, ka viņi ceļo kopā ar uzņēmumu.
Papildus tam, ka indivīdi var sazināties ar jūsu uzņēmumu, ikdienišķu biļetenu sūtīšana izceļ viņus iesūtnēs un palīdz nodrošināt potenciālos klientus.
5. Mārketinga e-pastos arvien vairāk tiks izmantots lietotāju radīts saturs
Patērētāji, iepērkoties tiešsaistē, visticamāk, iegādāsies produktus, ko citi cilvēki iesaka. Kad savos mārketinga e-pastos iekļaujat lietotāju ģenerētu saturu (UGC), jūs parādāt, ka īsti cilvēki iegādājas jūsu produktus un, vēl svarīgāk, ka tie viņiem patīk pietiekami, lai par tiem pastāstītu citiem cilvēkiem.
Varat automātiski nosūtīt e-pasta ziņojumus, aicinot klientus pēc pirkumiem publicēt atsauksmes ar attēliem, lai apkopotu lietotāja saturu. Pēc tam varat pievienot šos vērtējumus un attēlus savai saziņai. Šī informācija jums nemaksās papildu naudu, padarot to par fantastisku bezmaksas e-pasta mārketinga piemēru.
6. Datu drošībai būs izšķiroša nozīme
Jums ir jāspēj pierādīt, ka klienti jūsu e-pasta sarakstā ir devuši savu piekrišanu saņemt jūsu e-pastus saistībā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas (VDAR) pieņemšanu un izmaiņām e-pasta mārketinga noteikumos. Šīs izmaiņas atspoguļo pieaugošās patērētāju bažas par datu privātumu.
Šo satraukumu var mazināt, vienkārši paziņojot e-pastā, ka tie atbilst VDAR un maksājumu karšu nozares (PCI) atbilstības noteikumiem. Katru reizi, kad mainās jūsu konfidencialitātes noteikumi, jums ir jānosūta e-pasta ziņojumi saviem klientiem. Šajos atjauninājumos, tāpat kā visos e-pastos, jāiekļauj atteikšanās iespēja. Klienti varēs anulēt abonementu un aizsargāt savu informāciju, ja viņiem šāda jūsu datu sniegšanas prakse būs neērta.
7. Šifrējiet savas organizācijas e-pasta saziņu
Šajā tendencē jums jāiemācās nodrošināt savas organizācijas saziņu, lai to varētu lasīt tikai pilnvarotas personas. Ja jūs to nedarāt, jūs atverat sevi iespējamiem e-pasta drošības apdraudējumiem. Jau pašā sākuma ir svarīgi izveidot e-pasta drošības politiku.
Tas ievērojami neļaus nevienam citam piekļūt jūsu datiem, faliem, attēliem un citiem svarīgiem dokumentiem. Labākais veids, kā nodrošināt, lai neviens netiktu pie jūsu konfidenciālās informācijas, ir personiskās autentifikācijas sertifikāts (SMIME sertifikāts). Tas nodrošinās jūsu uzņēmuma e-pasta saziņu un parakstīs dokumentus, pievienojot digitālo parakstu.
Personiskais autentifikācijas sertifikāts nodrošina spēcīgāko no 256 bitiem, kas izveido pilnīgu šifrēšanas tuneli gan sūtītāja, gan saņēmēja galapunktam un padara to neatļautu trešajām pusēm un kibernoziedzniekiem.
4 padomi, kā turpmāk sekot līdzi e-pasta mārketingam
E-pasta mārketings ir stratēģija, kas vienmēr mainās. Ja jūs pastavīgi cenšaties sekot līdzi e-pasta mārketinga attīstībai, šeit ir daži soļi, ko varat veikt, lai nodrošinātu savu stratēģiju nākotnē.
1. Ieviesiet uz laiku balstītus automatizācijas aktivizētājus
Izmantojiet uz laiku balstītus aktivizētājus savai automatizācijai, lai jūsu stratēģija būtu atbilstoša. Varat izveidot uz laiku balstītus aktivizētājus, piemēram:
- Papildu e-pasta ziņojumi jānosūta X stundas pēc sākotnējā e-pasta. (X stundas var būt 24 stundas vai 48 stundas, atkarībā no personas un viņu stratēģijas)
- E-pasta ziņojumi, kas automātiksi nosūtīti abonenta dzimšanas dienā.
- Kad lietotāji mijiedarbojas ar jūsu vietni, nosūtiet papildu e-pasta ziņojumus.
- Kad lietotāji aizmirst izrakstīties, viņi saņem pamesta grozu e-pasta ziņojumus.
Uz laiku balstīti aktivizētāji efektīvi sasniedz lietotājus atbilstošā laikā, īpaši pēc tam, kad viņi ir veikuši vēlamo darbību.
2. Ņemiet vērā savus abonentus
Sekojot 2023. gada e-pasta tendencēm, paturiet prātā savus abonentus.
Jūs sūtāt e-pasta ziņojumus, lai mudinātu cilvēkus sadarboties ar jūsu uzņēmumu, tapēc vienmēr jāapsver, kas sniegs vislabāko pieredzi jūsu abonentiem. Varat atklāt, ka interaktīva elementa pievienošana uzlabo jūsu e-pasta saturu vai pogas krāsas maiņa uzlabo lietotāja pieredzi.
Saglabājot savu auditoriju e-pasta mārketinga kampaņu priekšgalā, varēsiet nosūtīt veiksmīgus e-pastus.
3. Pārbaudiet savus e-pastus
E-pasta mārketinga nākotne pastāvīgi mainās, tāpat kā jūsu abonentu intereses un vēlmes. E-pasta testēšana ir labākais veids, kā sekot līdzi visām šīm izmaiņām.
Testēšana ļauj uzzināt, kas darbojas uz jūsu mērķauditoriju un kas ne. Varat pārbaudīt dažādus e-pasta aspektus, piemēram, tēmas rindiņu, pogu krāsas un attēlu izvēli.
E-pasta testēšana ļauj redzēt mērķauditorijas atzīmes ‘’Patīk’’ un ‘’Nepatīk’’, ļaujot uzlabot savas kampaņas.
4. Nepērciet e-pasta sarakstu
Daudzi uzņēmumi izvēlas iegādāties e-pasta sarakstu un veikt izejošo mārketingu, taču pirms to darīt, jums ir jāievēro daži noteikumi, tāpat kā jebkurā citā biznesa saziņā.
Tāpēc mēs dodam priekšroku dabiskajam e-pasta sarakstam. Dabiskā e-pasta saraksta priekšrocības ir diezgan acīmredzamas. Dabiskā e-pasta saraksta saņēmēji jau interesējas par jūsu piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem, un jūs esat iepazinušies ar saraksta kvalitāti.
Dabiskais e-pasta saraksts palīdz ietaupīt resursus un laiku, ka arī palielināt efektivitāti un pārdošanas apjomu.
Secinājumi
Jā, mēs to teiksim: cilvēks cilvēkam (H2H) mārketings ir viss, par ko jums jāuztraucas.
Apšaubāms? Tasinība, taču, palielinoties e-pasta konfidencialitātes kontrolei, piemēram, Apple Mail privātuma aizsardzībai un valsts tiesību aktiem, jūsu auditorijas pārzināšana ir ļoti svarīga mārketinga panākumiem.
Tas var šķist vienkārši, taču, mainot stratēģiju no vienkāršas metrikas, piemēram, atvēršanas gadījumiem un klikšķiem, ziņošanas un uz popularāka satura identificēšanu un plānošanu, kādus jautājumus uzdot auditorijai un cik bieži tos uzdot, var paiet zināms laiks.
2023. gads pienāk, pirms spējat pamanīt. Ieviesiet šīs apspriestās e-pasta mārketinga tendences jau šodien, lai gūtu panākumus sava e-pasta mārketinga modernizācijā.