Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +4 °C
Apmācies
Trešdiena, 27. novembris
Lauris, Norberts

Modes iesūtne: 7 e-pasta mārketinga padomi modes uzņēmumiem

E-pasta mārketings ir neticami spēcīgs rīks modes zīmolu komunikācijā, jo tas ir viens no izmaksu ziņā efektīvākajiem veidiem, kā sasniegt un piesaistīt mērķauditoriju. Tiek lēsts, ka līdz 2025. gadam visā pasaulē būs vairāk nekā 4,6 miljardi e-pasta lietotāju.

Izmantojot tādas platformas kā Smaily, kas piedāvā stabilus e-pasta mārketinga rīkus, kas pielāgoti zīmola vajadzībām, nav pārsteigums, ka modes zīmoli uzskata e-pasta mārketingu par galveno un būtiskāko veidu, kā piesaistīt, audzināt un pārvērst savu auditoriju par pircējiem. Un, ņemot vērā ieguldījumu atdevi, kur jūs atpakaļ varat sagaidīt 44 eiro par katru ieguldīto €, tas padara e-pasta mārketingu par vienu no aizraujošākajiem un pievilcīgākajiem kanāliem jebkuram uzņēmumam.

Tomēr modes pasaule ir ļoti konkurētspējīga, un tā pieprasa, lai zīmoli pārsniedz pieņemtās normas un atšķirtos. Lai patiesi piesaistītu savu auditoriju un veicinātu lojalitāti zīmolam, ir ļoti svarīgi izveidot saistošu e-pasta saturu, kas ne tikai iedvesmo, bet arī veicina uz mijiedarbību un galu galā noved pie reklāmguvumiem.

Šeit mēs piedāvājam 7 padomus, kas palīdzēs jums izveidot modes e-pastus, kas patiešām izceļas iesūtnē!

1. Izprotiet savu mērķauditoriju

Patiesa izpratne par jūsu mērķauditoriju sniezas dziļāk par virspusējiem demogrāfiskajiem datiem, piemēram, dzimumu un vecuma diapazonu. Tas ietver visaptverošu auditorijas izpēti un segmentāciju, iedziļinoties klientu vēlmēs un uzvedībā. Mūsu pieredze, sniedzot konsultācijas maziem un lieliem uzņēmumiem, liecina, ka pareizas taktikas noteikšana un prasmīga segmentēšana un mērķauditorijas atlase ir jau puse no uzvaras e-pasta mārketinga vidē. Jums ir jāpazīst savs klients!

Apkopojiet datus, izmantojot aptaujas vai analizējiet auditorijas mijiedarbību, lai gūtu ieskatu viņu iepirkšanās paradumos, izvēlētajos produktos un iesaistīšanās biežumā. Šīs zināšanas sniedz e-pasta mārketinga speciālistiem iespēju pielāgot saturu, kas precīzi mērķēts uz dažādiem klientu segmentiem — personu grupām, kas iedalītas kategorijās, pamatojoties uz uzvedību un vēlmēm.

2. Stāstu stāstīšana caur vizuāliem materiāliem


Brīnišķīgā lieta modes industrijā ir tā, ka jūs varat tik daudz izstāstīt, izmantojot vizuālos materiālus. Produktu vizuālie materiāli ir labi piemēroti modes industrijai. Varat demonstrēt produktus, atdzīvinot tos, izmantojot augstas kvalitātes attēlus. Ja vēlaties spert soli tālāk, pastāstiet auditorijai stāstu, kas ir aiz somas. Piemēram, ja esat vegānu modes zīmols, pastāstiet savai auditorijai, kādus materiālus esat izmantojis un kāpēc esat izvēlējāties ādas alternatīvas. Dalīšanās ar šo informāciju var palīdzēt parādīt ietekmi, kādu jūs cerat panākt.

Mūsu partneris uzņēmumā Monsoon Accessorize mums pastāstīja, ka viņi savās mārketinga iniciatīvās izmantoja aizraujošu stāstu. Tajā tika stāstīts, kā uzņēmuma dibinātājs Pīters Saimons apmeklēja Indiju un atklāja drukas spiedes skaistumu, kas izraisīja viņa aizraušanos ar Indijas drukas tehnoloģiju un noveda pie Monsoon zīmola izveides. Sekojot šim piemēram, arī jūs varat izveidot stāstījumus, kas rezonē ar jūsu auditoriju un piešķir jūsu zīmola tēlam lielāku piesātinājumu, padarot to izcilu un pievilcīgu.

Avots:Freepik

 

3. Piesaistoši e-pastu temati

Lielākas uzmanības pievēršana temata rindiņai atspoguļojas uzlabotos e-pasta mārketinga rādītājos. Četru gadu laikā caur Smaily nosūtīto e-pastu skaits ir gandrīz dubultojies, sasniedzot 1 378 759 583, tāpēc tas ir labs pamats analīzei. E-komercijas sektorā atvēršanas rādītājs šo četru gadu laikā ir palielinājies no 17,8% līdz 24%. Viena no lietām, kas visvairāk ietekmē e-pasta atvēršanu, protams, ir temats, jo tas nosaka, vai e-pasts adresātam ir interesants.

Strādājot modes industrijā, ir ļoti viegli iekrist rutīnā, izmantojot vienu un to pašu tematu veidu, jo, tāpat kā uzticamas treniņbikses, tie strādā, līdz pagurumam. Modes zīmoliem ļoti labi strādā steidzamība, jo īpaši tiem, kas regulāri veido zib izpārdošanas vai sezonas izpārdošanas kampaņas, un cilvēki reaģē uz steidzamību un ekskluzivitāti, kas liek veidot lielisku e-pastu tematus. Bet kā piesaistīt cilvēkus ārpus izpārdošanas periodos? Šeit talkā nāk stāstu stāstīšana un satura stratēģijas, kas nebalstās tikai uz pārdošanu.

Temati, kas saistīti ar pārdošanu, jūsu auditorijas e-pastā atkārtojas, tādēļ jūs zaudējat unikalitāti. Tā vietā padomājiet par to, ko pārstāv jūsu zīmols un uz ko pašlaik koncentrējaties vai ko grasāties laist klajā, piemēram, jaunu vegānu modes klāstu, kas koncentrējas uz augu izcelsmes ādu. Tas būtu temats, kas patiešām interesē jūsu auditoriju un, iespējams, cilvēki vēlēsies par to lasīt.

Labākais veids, kā noskaidrot, vai temats darbojas, ir palaist A/B testu, kurā pārbaudīt un salīdzināt dažādas tematus, lai noskaidrotu, kuri no tiem ir visveiksmīgākie. Tas ir pārbaudīts veids, kā izmērīt dažādu mārketinga e-pasta ziņojumu elementu efektivitāti.

4. Personalizācija

Modes zīmoliem ir piekļuve dažādiem klientu datiem, nodrošinot personalizētu un segmentētu saziņu. Piemēram, varat ieviest dinamisku saturu, pamatojoties uz klientu datiem, tādēļ, ja vēlaties nosūtīt izsūtni dažādiem segmentiem ar dažādām interesēm, varat ieviest satura bloku, kas patiks šiem dažādajiem segmentiem. Jo vairāk datu varat savākt par savu auditoriju, jo efektīvāks būs jūsu e-pasta mārketings.

Padomājiet par pirkumu vēstures vai pārlūkošanas paradumu izmantošanu. Daudzi modes zīmoli tagad izmanto personalizētus ieteikumus, kas var būt ļoti jautri un ir lielisks veids, kā savstarpēji pārdot un papildināt grozu ar vēl citiem produktiem. Vairāk par piepārdošanas stratēģijām varat uzzināt Smaily blogā šeit.

5. Ekskluzīvs saturs un aizkadri

Ekskluzīva satura nodrošināšana abonentiem ir lielisks veids, kā veicināt iesaistīšanos un atalgot lojalitāti. Tas varētu būt vērtīgs saturs par to, kā tirgū tiek palaists jauns produkts vai produktu grupa vai jebkāda cita veida saturs, kas jūsu auditorijai šķitīs neatvairāms un ko tā vēlēsies lasīt. Ekskluzīvs saturs sniedz jūsu abonentiem iespēju saņemt saturu pirmajiem, tādā veidā pasakoties par viņu lojalitāti.

Ja jūs, kā abonents jūtaties īpašs, visticamāk, vēlēsities turpināt sadarbību ar zīmolu arī turpmāk. Aizkulišu saturs ir vēl viens lielisks veids, kā iedvesmot un ieinteresēt auditoriju. Ikvienam patīk uzzināt, kas patiesībā notiek aiz slēgtām durvīm, un aizkulišu atklāšana e-pastā ir drošs veids, kā veicināt iesaistīšanos. Sadarbība nodrošina veidu, kā sasniegt jaunas auditorijas un veidot zīmola reputāciju un uzticamību.

6. Piesaistošs aicinājums uz darbību

Lai gan ir svarīgi, lai e-pasta ziņojumi ir vizuāli pievilcīgi, galvenais mērķis ir palīdzēt jūsu abonentiem rīkoties. Ja pamanāt augstu atvēršanas līmeni, bet zemu klikšķu skaitu, apsveriet iespēju pārvietot aicinājumus uz darbību vai pielāgot to krāsu, lai tie būtu vieglāk pamanāmi. Turklāt optimizējiet savas galvenās lapas, lai nodrošinātu netraucētu reklāmguvumu pieredzi. Nodrošiniet, lai jūsu abonenti varētu ātri atrast vajadzīgo, vienkāršojot viņu ceļojumu un uzlabojot vispārējo pieredzi.

Avots: Freepik

 
7. Mobilajām ierīcēm draudzīgs dizains

Lielākā daļa no mums savus e-pastus pārbauda, atrodoties ceļā, tāpēc, plānojot e-pasta ziņojumus, ir svarīgi apsvērt, kā tie tiek atveidoti mobilajā ierīcē. Tas var izklausīties acīmredzami, taču daudzi zīmoli to nepārbauda pirms e-pasta nosūtīšanas. Ja e-pasts mobilajā ierīcē tiek rādīts slikti, rodas iespaids, ka zīmols īsti nezina, ko dara.

Ieviešot šīs stratēģijas, modes zīmoli var izveidot saistošus e-pasta ziņojumus, kas rezonē ar viņu auditoriju, palielina lojalitāti zīmolam un veicina reklāmguvumus. Attīstoties tehnoloģijām un mainoties patērētāju vēlmēm, ir svarīgi pastāvīgi ieviest jauninājumus un pielāgot e-pasta mārketinga stratēģijas, lai paliktu vadošā lomā modes industrijā un veidotu ilgstošas attiecības ar klientiem. Izmantojiet radošumu, stāstiet aizraujošus stāstus un ļaujiet katram e-pastam būt vērtīgam.

Noslēgumā

E-pasta mārketings piedāvā daudz rīku uzņēmumiem visā pasaulē un jebkurā jomā, tostarp modes industrijā. Ir svarīgi dziļi izprast mērķauditorijas vajadzības un vēlmes. Pievilcīgi vizuālie materiāli, kas tiek izstāstīti ar aizraujošu stāstu, bieži kļūst par zīmola balsi. Savienojot tos ar neatvairāmiem tematiem, jau no paša sākuma var izraisīt lasītāja interesi. Personalizēta saziņa, ko veicina prasmīga segmentācija, nodrošina, ka ziņojumi rezonē ar pareizajiem cilvēkiem. Ekskluzīvs saturs, ieskats un skaidri aicinājumi uz darbību ne tikai piesaista abonentus, bet arī var veicināt nozīmīgus reklāmguvumus.

Apgūstiet šīs būtiskās tehnikas, lai paceltu savu modes zīmolu jaunos augstumos, un, ja jums ir konkrētāki jautājumi par labāko e-pasta mārketinga taktiku un iespējām, vienmēr varat sazināties ar Smaily ekspertiem.

                                     

                             

Vai vēlaties, lai jūsu mārketinga e-pasti patiesi reklamētu jūsu zīmolu?

Vai jūsu uzņēmumam ir nepieciešams, lai e-pasta ziņojumi par darījumiem darbotos kā pulkstenis?

_____________

Atklājiet labākos e-pasta mārketinga risinājumus — no pārsteidzošiem e-pasta dizainiem līdz vienmērīgi plūstošai automatizācijai — izmantojot bezmaksas personīgās Smaily platformas demonstrāciju ŠEIT!

 

Tas ir apzināti vienkārši – mācieties no pieredzes!

 

 

 

 

 

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!


Aktuāli


Reklāmraksti

Vairāk Reklāmraksti