Šajā studiju programmā iegūto zināšanu un prasmju kvalitāti apliecina absolventu profesionālās gaitas pēc studijām – liela daļa strādā ārvalstīs, kā arī starptautiskos uzņēmumos Latvijā – radošo industriju sektorā, kultūras un mākslas jomā, kā arī finanšu institūcijās un mārketingā. Programma sagatavo konkurētspējīgus mediju un kultūras menedžerus, kas spēj darboties un gūt panākumus modernā Eiropas kultūras telpā visdažādākajās nozarēs. Jau programmas ietvaros studenti nodarbojas ar dažādiem projektiem un veic praksi kādā no plašā klāstā piedāvātām institūcijām Vācijā.
Programmas absolventi ar studijās iegūtajām zināšanām un prasmēm profesionāli darbojas visdažādākajās profesijās, turklāt arī ar kultūru nesaistītās: Ekonomistu apvienība 2010 direktore Dace Mence, Latvijas Radio ziņu dienesta galvenā redaktore Dace Krejere, Latvijas Koncertdirekcijas producents Māris Binders, Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmijas Džeza katedras vadītājs Indriķis Veitners, komponists, producents, čellu trio Melo – M vadītājs Kārlis Auzāns, Kuldīgas kultūras pārvaldes vadītāja Dace Reinkopa, SEB bankas mārketinga pārvaldes vadītāja Diāna Blumate, VFS Films direktors Uldis Cekulis, Rimi Latvia mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Kristīne Ciemīte, Ķīles operas teātra baletmeistare un baleta direktore Heather Jurgensen, Tbilisi valsts operteātra mākslinieciskais vadītājs Davit Kintsurashvili, Konzerthaus Berlin mārketinga nodaļa un producente Sabīne Ozoliņa u.c.
Studiju ietvaros studenti apgūst šādus lekciju kursus: kultūras menedžments; kultūras mārketings; mediju, zīmolu un komunikāciju menedžments; kultūrpolitika Latvijā un Eiropā; mediju industrija; kultūras, radošā un pieredzes ekonomika; mūsdienu attīstības tendences kultūrā, medijos un menedžmentā; kultūras industrija; digitālā komunikācija; mūzikas industrija, autortiesības un līgumtiesības; uzņēmējdarbība un komercdarbība; līdzstrādnieku vadība un personālmenedžments; projektu vadība; diplomātiskais protokols un starptautiskā etiķete.
Lekciju kursu Mediju, zīmolu un komunikācijas menedžments lasa eksperts profesors Klaus Peter Nebel, kurš 25 gadus bijis starptautiskā koncerna Beiersdorf sabiedrisko attiecību vadītājs un vairākus gadus atzīts par Vācijas labāko uzņēmumu sabiedrisko attiecību vadītāju. Lekciju kursu par līdzstrādnieku vadību un personālmenedžmentu lasa profesors Holgar Raulf, kurš vairāk nekā 30 gadus strādā vadošos amatos mediju nozarē. Izveidojis Axel Springer izdevniecības žurnālistu skolu, līdzdibinājis Bucerius Law School Hamburgā. Lekciju kursu par mūsdienās ikvienam uzņēmumam tik nozīmīgo digitālo komunikāciju lasa profesors Claus Friede, kurš ir starptautiski atzīts nozares speciālists – Hamburgas mākslas foruma www.kunstforum-markedt.de vadītājs un mākslas aģentūras Claus Friede Contemporary Art īpašnieks. Darbojies kā WebTV portāla Kultur-Port.De galvenais redaktors, Hamburgas filmu festivāla kurators un daudzu starptautisku konkursu žūriju dalībnieks. Tāpat ar studentiem strādās arī Glücksburg Consulting, Hamburg Baltijas valstu padomes priekšsēdētājs profesors Martin Weigel, Štutgartes-Hoeenheimas Universitātes Socioloģijas un sociāli empīriskās pētniecības katedras vadītājs profesors Eugen Buss, daudzu starptautiski kultūras projektu vadītāja docente Agnese Hermane, bijušais Latvijas Nacionālās operas intendants, Latvijas Vācijas kultūras, izglītības un informācijas fonda direktors, profesors Ivars Bērziņš u.c.
Studijas notiek vācu valodā. Studiju ilgums – 2 gadi (4 semestri), studijas šajā programmā, iespējams apvienot ar darbu, jo tās tiek īstenotas moduļu sistēmā darbadienu vakaros un nedēļas nogalēs. Maksa par studijām EUR 1900 gadā.
Informācija par studiju saturu un pieteikšanos: www.lka.edu.lv, www.kulturmedien-riga.de un rakstot [email protected].
"Brücken zwischen Lettland und Deutschland"!