Elīna Pļaveniece, SIA Dudi, privātais bērnudārzs Dūdiņdārzs
Vērtē Jānis Bērziņš, uzņēmuma Stenders īpašnieks un vadītājs
Bērnudārzs kā ideja un bizness ir ļoti apsveicama un vajadzīga lieta! Spriežot pēc visa, Elīnai ir daudz ideju, kā šo projektu veidot interesantu, ar savu pievienoto vērtību. Lielākais pluss ir Elīnas aizrautība un ticība savai lietai, var redzēt, ka viņa deg par savu ideju un veltī tam visu savu uzmanību. Tas ir lielākais priekšnosacījums veiksmīgam rezultātam. Izaicinājums varētu būt ierobežotās izaugsmes iespējas pie situācijas, ja būs liels pieprasījums. Tāpat šāda veida biznesā ir ļoti augsts atbildības līmenis, līdz ar to arī vairāk dažādu risku.
Vērtē Mikus Losāns, LU EVF Biznesa inkubatora vadītājs
Uzņēmējdarbība ir ļoti nopietns un sarežģīts ceļš. Tas, ka Elīna, kas ir viena no jaunākajiem Dienas starta dalībniekiem, izvēlējusies iet šajā virzienā, izveidojot savu bērnudārzu, ir ļoti drosmīgs un patiesi iepriecinošs solis. Saskaroties ikdienā ar daudziem uzņēmējiem, esmu novērojis, ka visbiežāk veiksmīgu uzņēmumu izveido tie cilvēki, kuri iepriekš ir to pašu darbu darījuši kā darbinieki. Elīnai ir bijusi vairāku gadu pieredze, auklējot un strādājot ar bērniem, viņa ļoti labi orientējas gan mērķauditorijā, gan konkurentos, gan visā tirgū kopumā, tāpēc man nav ne mazāko šaubu, ka viņa šo bērnudārzu izveidos un viņai tas lieliski izdosies. Vecākiem tikai jāspēj stāties rindā.
Vērtē Ģirts Ozoliņš, mārketinga komunikāciju aģentūras IDEA vadītājs
Apbrīnoju Elīnas pacietību darbā ar celtniekiem un valsts iestādēm un ceru, ka tas neaizēnos bērnudārza atklāšanas prieku. Elīnai laicīgi vajadzētu padomāt par atšķirīgo piedāvājumu savā bērnudārzā, lai vecāki un bērni nebeidz aizrautīgi stāstīt draugiem un dalīties sociālajos tīklos par to, cik lieliskā bērnudārzā viņu bērni iet. Tas nodrošinās interesi un drošu klientu loku nākotnē. Iesaku padomāt arī par mājās ņemamajiem materiāliem/īpašām «prezentreklāmām» un tamlīdzīgām lietām, kas ļauj šo prieku materializēt un parādīt citiem.