Kas zina, iespējams, viņa bilžu mazpazīstamie varoņi pēkšņi nokļūs uz kādas prestižas galerijas sienas, ja viņu bilde būs īpaši izdevusies.Fotografē mūzikuCitā tikko Lielbritānijā iznākušās filmas Inside Out ainā (režisors Klārtje Kvirins) Korbeins šūpojas mūzikas ritmā Arcade Fire koncertā kopā ar pārējiem faniem, nevis kaut kur aizkulisēs no skatuves malas, kur slavenajam fotogrāfam noteikti nebūtu problēmu iekļūt. Viņš mīl mūziku un saka, ka fotografē mūziku, nevis mūziķus. Parādās Korbeina veidotais Joy Division dziesmas klipa fragments - tieši šīs grupas mūzikas dēļ, lai nokļūtu tuvāk tās radītājiem, viņš pameta dzimtās vietas Nīderlandē un pārcēlās uz Londonu.Skan Depeche Mode dziesma Enjoy The Silence, un grupas muzikālais līderis Mārtins Gors stāsta, ka viņiem bijušas problēmas ar savu tēlu - izskatījušies pēc parastas popgrupas, bet Antons šos pārvērta par tumsas prinčiem, ietērpjot melnās motociklistu ādas jakās un Ray Ban tipa brillēs, kas astoņdesmitajos gados vēl nebija tik populāras kā šodien un pirms tam tika uzskatītas par pagātnes palieku.Gan vēstījumā, ko izstaros viņa bildes, gan intervijās Korbeins drīzāk ir domīgs un pārdomu pilns, bet Gors viņu raksturo kā vienmēr jautru cilvēku, kurš bārsta jokus un liek visiem smieties.Baznīcas un lauku ainavas dzimtajā Nīderlandē nav izraudzītas nejauši kā vietas, kur mākslinieks intervēts vairākos filmas kadros. Tieši dzimtās vietas veidojušas nākamā fotogrāfa personību un skatījumu uz cilvēkiem un lietām, ko viņš tagad pauž savās fotogrāfijās. Korbeins ir pilnīgs pretstats glamūrīgā fotogrāfa tipam - viņš savas bildes joprojām uzņem ar filmu kameru un dabiskajā apgaismojumā.
Ekrāns uz pasauli
Filmā atklāta arī kāda personiska drāma: Korbeina nu jau mirušais tēvs bijis mācītājs, kuru, kā filmā atzīst fotogrāfa māte, viņa izvēlējusies kā otro labāko, bet vairāk mīlējusi kādu citu. Bērnībā Korbeins bieži gulējis savu vecāku folksvāgena vabolītes aizmugurē, kur vērojis debesis un garām slīdošos kokus caur mazo ovālo aizmugures lodziņu, kas bija viņa ekrāns uz pasauli. Filmā viņš stāsta arī par savā dzimtajā Strijenas ciemā uzņemto pašportretu grāmatu, kurā fotogrāfs iejūtas daudzu sev tuvu leģendāru un jau aizsaulē aizgājušu mūziķu tēlos, dažus no kuriem viņš paspējis nofotografēt vēl dzīvus - Īanu Kērtisu un Kurtu Kobeinu, kuriem abiem kā fotogrāfa īpašajiem favorītiem filmā veltīta īpaša uzmanība.
Savu debijas pilnmetrāžas spēlfilmu Control fotogrāfs uzņēma tieši par Joy Division līderi Īanu Kērtisu, bet tik un tā visvairāk viņš ir iegājis vēsturē tieši kā fotogrāfs. Agrāk mākslinieku gleznas atļāvās tikai izredzētie, jo tās nevarēja tiražēt, Korbeina māksla ir daudz demokrātiskāka, jo to savā īpašumā var iegūt un baudīt katrs, kurš nopērk mūzikas albumu ar viņa bildēm noformējumā, un tās kopā ar pašiem varoņiem ir ieguvušas kulta un šī laikmeta liecību statusu, jo vienmēr izcelsies uz visapkārt žilbinoši raibi ņirbošo glamūrīgo fotogrāfiju fona.