Tinder jaunās funkcijas no 28.janvāra piedāvās ASV, taču pagaidām nav zināms, kad tās būs pieejamas visā pasaulē.
Mātesuzņēmums Match Group, kam pieder arī PlentyOfFish, OkCupid un Hinge, plāno šīs funkcijas šogad ieviest arī citās tā iepazīšanās platformās.
Match Group paziņoja, ka ir ieguldījis platformā Noonlight, kas nodrošina tiešsaistes ārkārtas reaģēšanas pakalpojumus un personīgās drošības produktus, kurus izmantos Tinder. Noonlight tehnoloģija ļaus lietotājiem brīdināt ārkārtas palīdzības dienestus un pārsūtīt ļoti precīzus atrašanās vietas datus.
Pirms tikšanās lietotāji varēs saglabāt informāciju par personu, kā arī vietu, kur plānots tikties. Kad tiks nospiesta panikas pogu, ārkārtas dienestiem tiks nosūtīta detalizētāka informācija, kā arī precīzi atrašanās vietas dati.
Lietotnes jaunā fotoattēlu verifikācijas funkcija palīdzēs izvairīties no tā, ka kāds tiešsaistē izmanto viltus identitāti. Augšupielādējot fotogrāfijas, iepazīšanās platformas lietotājiem būs jāuzņem vairākas reāllaika pašbildes.
Match Group izpilddirektore Mandija Ginsberga sacīja, ka tā būs pirmā iepazīšanās kompānija, kas investēs ārkārtas reaģēšanas dienestā. "Droša un pozitīva iepazīšanās pieredze ir būtiska mūsu biznesam," viņa sacīja.
Match Group neatklāja, cik daudz tā ir ieguldījusi Noonlight.