Izstādes laikā pirmo reizi tiks prezentēts arī pop-up veikals, kurā 30 rīkotāju izvēlēti zīmoli ierobežotā skaitā piedāvās vienu ekskluzīva dizaina aksesuāru vai apģērbu, kas radīts, iedvesmojoties no tēmas Industriālā revolūcija. One Wolf ir viens no šiem zīmoliem un izstādes apmeklētājiem būs iespēja iegādāties īpašus džinsus, kas saražoti tikai 10 eksemplāros, pavēstīja A.Erta.
One Wolf jaunā kolekcija Veto veidota deviņdesmito gadu grendža stilā un ietver apjomīgas apģērba augšdaļas – tunikas, jakas un džemperus, kā arī zīmola pamatvērtību – džinsus.
Šajā kolekcijā pie apģērba karināmo birku ir papildinājusi norāde, ka tas ražots otrā zaļākajā valstī pasaulē, tādējādi popularizējot Latviju un rosinot izzināšanu, kā arī uzsverot aizvien aktuālāko tēmu par tekstilrūpniecības ietekmi uz ekoloģiju un modes ilgtspējību, norādīja zīmola pārstāve.