ASV ziemeļaustrumos esošās Ņūhempšīras Universitātes mārketinga katedras profesora Čaka Mārtina vadībā veiktajā pētījumā tika aptaujāti 1127 studenti no dažādām fakultātēm.
Saskaņā ar pētījuma rezultātiem nepastāv saistība starp laiku, ko students pavada sociālajās interneta vietnēs, un viņa atzīmēm.
"Pētījums liecina, ka sociālie mediji ir integrēti studentu akadēmiskajā dzīvē, nevis traucē to," secina pētījuma autors profesors Mārtins.
"Studenti ir uzauguši kopā ar sociālajiem [interneta] tīkliem, un šis pētījums parāda, ka šobrīd tas ir vienkārši veids, kādā studenti cits ar citu sazinās, un tam nav acīmredzamas ietekmes uz viņu atzīmēm," norāda Mārtins.
Pētījumā studenti sadalīti grupās, par salīdzinoši maz sociālās vietnes izmantojošiem uzskatot studentus, kas interneta komunikācijai velta mazāk nekā 31 minūti dienā. Par salīdzinoši daudz sociālos interneta medijus izmantojošiem uzskatīti studenti, kas ik dienas saziņai globālajā tīmeklī velta vairāk nekā 61 minūti.
No sociālās interneta vietnes daudz izmantojošiem studentiem 63 procentiem studentu atzīmes bija labas un ļoti labas, savukārt salīdzinoši maz interneta komunikāciju lietotāju vidū šādas atzīmes bija 65 procentiem studentu. Līdzīgs rezultāts tika iegūts arī zema vērtējuma studentu grupā, proti, interneta sociālajās vietnēs daudz laika pavadošo studentu vidū zemu vērtējumu akadēmiskajos priekšmetos saņēma 37 procenti, bet sociālās vietnes maz izmantojošo studentu vidū - 35 procenti.