BMW šogad un nākamgad plāno tirgū laist aptuveni 40 jaunus vai atjauninātus modeļus, tādējādi īstenojot lielāko produktu ofensīvu uzņēmuma vēsturē, norāda autoražotājs vadītājs Haralds Krīgers.
Jau ziņots, ka Vācijas autobūves uzņēmums Mercedes-Benz pērn apsteidza iekšzemes konkurentu BMW, spējot piegādāt visvairāk luksusa klases automašīnu.
Mercedes-Benz pagājušajā gadā pasaulē pārdeva gandrīz 2,1 miljonu automobiļu, kas ir par 11,3% vairāk nekā 2015.gadā. Turklāt šī ir pirmā reize, kad uzņēmums gada laikā pārdevis vairāk nekā divus miljonus automašīnu, nodrošinot tam iespēju atgūt lielākā luksusa automobiļu ražotāja statusu, kas 2005.gadā tika zaudēts par labu BMW.
Tikmēr BMW pērn pasaulē pārdevis nedaudz vairāk par diviem miljoniem automobiļu, kas ir par 5,2% vairāk nekā pirms gada un arī rekordaugsts līmenis.
Otrdien BWM norādīja, ka uzņēmums šogad apņēmies sasniegt nelielu pirmsnodokļu peļņas pieaugumu, kā arī rekordlielu tirdzniecības apjomu.