Facebook spēlē ievērojamu lomu mārketinga jomā; tas spēj ietekmēt politiku un biznesu un iejaucas pat mūsu identitātes lauciņā. Uzņēmumam netraucē izplesties valstu ģeogrāfiskās robežas, kā rezultātā ir radies pārsteidzošs efekts – Facebook efekts.Lai izpētītu šo fenomenu, pieredzējušais tehnoloģiju eksperts Deivids Kērkpatriks sadarbojās ar Facebook radītāju Marku Cukerbergu un citiem augsta līmeņa vadītājiem. Grāmatā aprakstīta gan fascinējošā uzņēmuma vēsture un attīstība, gan ietekme uz indivīdu, gan tas, kā to vispareizāk izmantot savā labā. Kērkpatriks pastāsta, kā tika radīts Facebook, kāpēc tas uzplauka, un pareģo tā nākotni. Kā deviņpadsmit gadus vecs Hārvarda Universitātes students varēja radīt uzņēmumu, kas transformēja internetu un izauga līdz šā brīža gigantiskajam apjomam? Šis ir stāsts par Facebook, kādu neatradīsiet nekur citur. Kērkpatriks atklāj, kā Cukerbergs nenoguris sekoja savai vīzijai, pastāvīgi koncentrējoties uz uzņēmuma izaugsmi, nevis peļņu, un sludināja, ka Facebook ir jādominē internetā komunikāciju jomā.
Facebook nepilnu deviņu gadu laikā no studentu kopmītnēs izlolotas idejas kļuva par uzņēmumu ar vienu miljardu lietotāju. Šis ir arī iedvesmas pilns stāsts, kas mudinās citus sekot saviem sapņiem. Tomēr, vai šī sistēma, kuras pamatā ir uzticēšanās, jebkad spēs attīstīties līdz pilnīgai atklātībai? Vai Facebook rīcībā esošais lietotāju datu apjoms varētu pārsniegt to, kas zināms valstu valdībām? Kura rokās nonāks lietotāju informācijas kontrole? Autors uzdod īstos jautājumus par interneta ietekmi, sniedzot gan atbildes, gan rosinot pārdomas.
"Šo grāmatu iesaku izlasīt ikvienam, kurš vēlas izprast, kāpēc Facebook ir kas vairāk nekā parasts sociālais tīkls un kā tas nākotnē ietekmēs ikvienu no mums... Izlasot šo Facebook stāstu, mēs patiesībā būsim izlasījuši divas grāmatas. Viena vēsta par pasaulē lielākā un nozīmīgākā sociālā tīkla radīšanas un attīstības vēsturi, bet otra – par vērienīgajām izmaiņām sabiedrībā un internetā, ko radījis šis sociālais tīkls," tā par grāmatu saka sabiedrībā populārais tehnoloģiju blogeris Kristaps Skutelis, IT blogeris (blogeris.lv).
Zvaigzne ABC un digitālā aģentūra Click ielūdz uz pasākumu Facebook effekts Latvijā 19. decembrī plkst.17 kafejnīcā Miit. Pasākumā Zvaigzne ABC projektu vadītāja Dace Rudzīte prezentēs Deivida Kērkpatrika grāmatu Facebook efekts, Click vadītājs Māris Reliņš iepazīstinās ar Facebook pozīcijām Latvijā, bet pasākumu vadīts IT blogeris Kristaps Skutelis (krizdabs).
CLICK ir mūsdienīga digitālā aģentūra, kas ikdienā nodarbojas ar dažādu risinājumu veidošanu sociālajos tīklos, ieskaitot Facebook. Click komanda jau ilgstoši ikdienā strādā ar Facebook ne tikai Latvijā, bet arī Lietuvā un Igaunijā.