Ekrānmediju un mākslas vēsturniece Laine Kristberga dekonstruē Vorkala daiļradi līdz izejas punktam un pamatvienībai – koordinātu tīklam – un apskata, kā šī konstrukcija organizē viņa mākslinieciskās izpausmes, sākot ar tekstilmākslu un beidzot ar arhitektūru. Filozofs Jānis Taurens raksta par Arūna Sverdjola eseju Kāres, migla un siets un šketina jautājumu, vai lietuviešu domātāja izmanotie poētiskie tēli, veidojot padomju laika un šodienas Lietuvas kultūru raksturojošas metaforas, der arī Latvijas situācijā? Grāmatu apskata turpinājumā mākslas zinātniece Stella Pelše sniedz kritisku ieskatu divos leģendārās gleznotājas Birutas Baumanes darbu izdevumos. Reportāža no notikuma vietas – žurnāls piedāvā mākslinieku, mākslas kritiķu, kuratoru un citu ekspertu viedokļus par dOCUMENTA (13). Vizuālo mākslu teorētiķe Elīna Dūce dalās iespaidos par nomadu biennāles Manifesta 9 izstādi, bet mākslas zinātniece Alise Tīfentāle piedāvā aizraujošu ekskursiju amerikāņu mākslinieka Toma Saksa zinātniski fantastiskajā izstādē Kosmiskā programma: Marss. Pec kāda veida operas teātra šobrīd ilgojas skatītājs? Par to lasiet teātra kritiķes Margaritas Ziedas rakstā par Leoša Janāčeka operas Jenūfa jauniestudējumu Berlīnes Deutsche Oper. Kino teorētiķe Sonora Broka atskatās uz Rīgas starptautiskā īsfilmu festivāla 2Annas notikumiem. Mākslas zinātniece Gundega Cēbere stāsta par harmoniju un skaistumu zviedru tēlnieces Evas Langes darbos, Latvijas Mākslas akadēmijas Mākslas zinātnes nodaļas studenti iepazīstina ar jaunajiem māksliniekiem - Ati Jansonu, Oskaru Pavlovski, Laimdotu Steķi un Paulu Zariņu. Studijas pielikumā - Raida Kalniņa plakāts Aizdedzinātāja tēvs, savukārt žurnāla lappusēs – mākslas kritiķa Jāņa Borga kolorītie pieraksti par mākslinieka izstādi Pazudušie vientuļnieki vai dinozauri izēd kapus RIXC mediju telpā.
Žurnāla arhīvs, informācija par abonēšanu un mākslas ziņas – vizuālo mākslu portālā www.studija.lv.
Žurnālu Studija izdod izdevniecība Neputns ar Valsts kultūrkapitāla fonda atbalstu.