Apmeklētāji aicināti apmeklēt LLMC Ofisa galeriju vairākas reizes, lai novērotu gleznojuma tapšanas procesu.
Gleznojums Sarkanā upe LLMC Ofisa galerijā tiks veidots, pielietojot viduslaiku mākslai raksturīgo sukcesīvo stāstījuma metodi, kas izmantota daudzos Ingrīdas Pičukānes zīmējumos. Autores stāstu iemieso tēls, kas izdzīvo dažādus menstruālā cikla posmus – pirmsmenstruālo sindromu, spēcīgas sāpes menstruāciju laikā un tām sekojošo atvieglojumu un prieku par esamību kā tādu, mēnešreizēm beidzoties.
„Stāstā, kas caurvīs gleznojumu, vēlos parādīt savu personīgo pieredzi un sajūtas, kas saistās ar mēnešreizēm. Īpašās dienas, tās dienas, sarkanās dienas, sieviešu dienas – tie ir daudzi apzīmējumi mēnešreizēm, fizioloģiskam procesam, kas sievietes piemeklē katru mēnesi. Manuprāt, Latvijā tā vēl joprojām ir aizliegtā tēma - par mēnešreizēm maz runā un maz raksta,” tēmas izvēli komentē Ingrīda Pičukāne.
Savukārt 2017. gada 2. februārī, notiks arī atvēršanas svētki alternatīvajam žurnālam jeb zīnam Samanta, ko nelielā tirāžā izdevusi Ingrīda Pičukāne sadarbībā ar vairākām ilustratorēm, fotogrāfēm un rakstu autorēm. Zīnu raksturo feministiska ievirze, un tas veltīts ķermeņa kaunināšanas (body shaming) tematikai.
Ingrīda Pičukāne ieguvusi maģistra grādus Igaunijas Mākslas akadēmijas Animācijas nodaļā un Latvijas Mākslas akadēmijas Vizuālās komunikācijas nodaļā, apguvusi glezniecību Jaņa Rozentāla Rīgas mākslas vidusskolā. Veidojusi ilustrācijas izdevniecības Liels un mazs bērnu grāmatām Noslēpums (autors: Jāzeps Osmanis) un Muzejā iespīd Mēness jeb Tobiass un draugi sargā Rīgas vēsturi (autors: Juris Zvirgzdiņš). Dizaina autore Janas Kukaines grāmatai Daiļās mātes (izdevējs: Neputns, 2016). Ingrīda Pičukāne vairākkārt piedalījusies laikmetīgās mākslas festivālā Survival Kit, bet viņas zīmētie komiksi regulāri tiek publicēti Baltijas komiksu žurnālā Š!, kā arī ietverti latviešu komiksu izstādēs ārvalstīs.