Dizaineri aicināti bez maksas pieteikt savus darbus balvai mājaslapā www.dizainabalva.lv līdz šī gada 8. februārim.
Latvijas Dizaina gada balva norisinās otro gadu un šogad tās galvenais vēstījums ir “dizains savieno”, tādējādi vēršot uzmanību starpnozaru mijiedarbībai dizainā.
Latvijas Dizaina gada balvai 2018 iesniegtos darbus izvērtēs industrijas profesionāļu komanda, septiņu ekspertu sastāvā: ilggadējais G-Star RAW radošais direktors un dizaineris, stratēģiju dizaina un interjera dizaina eksperts Pīters Kūls (Pieter Kool), pasaulē vadošās muzeju ekspozīcijas dizaina aģentūras Ralph Appelbaum Associates (RAA) Berlīnes biroja direktors, izstāžu dizaina un muzeju plānošanas eksperts Timotijs V. Ventimiglija (Timothy W. Ventimiglia), arhitekte, žurnāliste, grāmatu autore un izstāžu kuratore Ieva Zībārte, zīmola Madara Cosmetics līdzdibinātāja, Latvijā pazīstamu zīmolu identitātes autore, grafikas dizainere, un pasniedzēja Liene Drāzniece, mākslas kurators un teorētiķis, labdarības fonda ABLV Charitable Foundation mākslas programmu vadītājs Kaspars Vanags, Accenture Latvia Digitālo pakalpojumu dizaina nodaļas vadītājs Kaspars Auzarējs – Auzers, kā arī starptautisku atzinību guvušais, Amsterdamā dzīvojošais produktu, grafikas un interjera dizaineris no Latvijas Germans Ermičs.
Savukārt labākie Latvijas dizaina darbi īpašā ceremonijā tiks apbalvoti 2018. gada 12. aprīlī.
Pagājušajā gadā pirmajai Latvijas Dizaina gada balvā uzvaras laurus plūca datu vizualizācijas rīks Infogram, demonstrējot dizaina daudzveidību un starpdisciplināro dabu. Otrajā vietā ierindojās izstādes stendu dizains Civilizācijas nospiedumi, savukārt trešo vietu ieguva bērnu balansa ritenītis Brum Brum, bet IT uzņēmuma Accenture specbalvu saņēma zīmola dizains Soma. Arī šogad Latvijas Dizaina gada balvas galvenais partneris Accenture Latvia pasniegs specbalvu – labākais digitālais dizains.
Latvijas Dizaina gada balvu organizē Kultūras ministrija un dizaina birojs H2E sadarbībā ar Latvijas Nacionālo mākslas muzeju un Latvijas Mākslas akadēmiju.