Nedēļas garumā festivāls piedāvā vairākas izrādes un starpdisciplinārus darbus no Latvijas, Igaunijas un Lietuvas, kā arī tikšanās, sarunas un diskusijas ar māksliniekiem, noslēdzot divu gadu ilgu sadarbību.
Baltic Transfer festivāla centrā ir ideja par telpu, kurā mākslas darbi no to oriģinālās vides tiek pārnesti uz citām kultūrām, tur iegūstot jaunu kontekstu un nozīmi. Festivāla nosaukums ir atsauce uz franču vēsturnieka Mišela Espaņas "kultūras pārnešanas" jēdzienu. Šādā procesā mākslas darbs netiek "vienkārši" izrādīts nemainīgi tāds, kāds tas tika radīts, jo jaunajā vidē tas piedzīvo jaunas interpretācijas un iegūst citas nozīmes, bagātinot abas iesaistītās puses.
Festivāla programmā 20. oktobrī jaunā Varšavas versijā, kas taps sadarbībā ar poļu aktieriem, tiks izrādīta dramaturga Matīsa Gricmaņa un režisora Valtera Sīļa Dirty Deal teatro iestudētā izrāde Būt nacionālistam, kā arī divi latviešu teātra mākslinieku darbi, kas tapuši Vaba Lava teātrī Tallinā – 21. oktobrī TR Warszawa rādīs Elmāra Seņkova izrādi Divas garāžas, savukārt 22. oktobrī – dramaturģes Rasas Bugavičutes-Pēces un režisora Valtera Sīļa darbu Mans brālēns. Izrādēm sekos mākslinieku tikšanās ar publiku, bet 20. oktobrī Varšavas Zbigņeva Raževska teātra institūtā notiks publiska diskusija Baltijas teātris šodien festivāla kuratora Romana Pavlovska vadībā ar visu viesmākslinieku dalību.
Festivālā piedalās arī lietuviešu mākslinieki – Kamile Gudmonaite un Adoms Juška ar izrādēm no Viļnas Jauntanes teātra repertuāra, ka arī komponists Arturs Bumšteins ar muzikālu iestudējumu, kas tapis sadarbībā ar Varšavas ierakstu studiju. Paralēlajā programmā iekļauts igauņu dramaturģes Siretas Kempbelas lugas lasījums un kino režisores Martas Pulkas dokumentālā filma A year ull of Drama par teātra skatīšanās fenomenu Igaunijā.
Festivāla norises oktobrī ir turpinājums prologam, kad jūlijā Varšavā viesojās Lauras Stašānes un Janas Jacukas starpdisciplinārais darbs Lietisko pierādījumu muzejs, kura uzmanības centrā ir vardarbība ģimenē no sieviešu skatu punkta un kuru autores rekonstruēja uz vietas ar poļu komandas un vietējo sieviešu līdzdalību. Šāds dalīts festivāla formāts tiks izveidots, reaģējot uz pandēmijas ieviestajām izmaiņām un ceļošanas ierobežojumiem.