Izraisoties izmeklēšanas komisijas locekļu domstarpībām par to, vai
gala ziņojumā būtu jāiekļauj informācija, kāpēc netika izglābtas sešu
jūrnieku dzīvības, ievilkusies izmeklēšana par zvejas kuģa Beverīna
nogrimšanas iemesliem, liecina
Iepriekš izmeklēšanas komisijas vadītājs SM Jūrniecības departamenta vadītājs Aigars Krastiņš Dienai bija sacījis, ka kuģa Beverīna apkalpe, nenovērtējot situācijas nopietnību, pārāk vēlu lūdza glābēju palīdzību, tāpēc zvejnieku dzīvību glābt nebija iespējams. Tagad, kā izrādās, tieši ziņojumā iekļaujamie fakti par glābšanas apstākļiem raisījuši lielākās nesaskaņas starp izmeklēšanas komisijas dalībniekiem. A.Krastiņš vēloties, lai ziņojumā būtu tikai "tehniska" informācija. Šī iemesla dēļ viņš arī nolēmis pamest komisiju, sacīja izmeklēšanas procesam tuvu stāvoša persona, kas neminēja savu vārdu. A.Krastiņš Dienai savukārt apgalvoja, ka vienīgais iemesls ir viņa aizņemtība. SM sola jau tuvāko dienu laikā izvēlēties jaunu komisijas vadītāju un izmeklēšanu pabeigt dažu nedēļu laikā.
Jau vēstīts, ka pēc traģēdijas neizpratni raisīja jautājums, kāpēc nebija iespējams izglābt cilvēkus, ja notikuma vietā atradās glābēji, tajā skaitā Nacionālo bruņoto spēku kuģis Virsaitis. Noskaidrojies, ka cilvēku glābšana sākās tikai tad, kad kuģis apgāzās, jo ātrāk viņi nebija lūguši to darīt. Taču tad jau bija par vēlu — jūrā bija lieli viļņi un ūdens bija auksts.
A.Krastiņš iepriekš Dienai uzsvēra, ka nav iespējams nosaukt vienu avārijas iemeslu. To veicinājusi smagā vara rituļu krava, kas turklāt nebija nostiprināta. Kuģa spēju noturēties ietekmējusi arī ūdens ieplūšana korpusā. Vēl viens avārijas iemesls esot tas, ka kapteinis pietiekami nenovērtēja situācijas nopietnību. Apkalpe glābējiem nebija sniegusi pilnīgu informāciju par kuģa stāvokli.
Kuģa Beverīna traģēdija notika pērn 2.decembra pēcpusdienā. Liepājas osta vispirms saņēma ziņu par to, ka Beverīnai noslāpis dzinējs un bojāta stūre. Kuģa īpašnieks lūdza citu savu kuģi Gints ievilkt Beverīnu ostā. Taču vējš bija pārāk liels, trūka troses, un abi kuģi nolēma palikt jūrā. Uz notikuma vietu devās NBS kuģis Virsaitis, kas grasījās padot Beverīnai tauvu. Zvejnieku kuģis nogrima pēkšņi, un tikai tad sākās cilvēku meklēšana. Virs ūdens bija redzams tikai viens apkalpes loceklis, taču arī viņu neizdevās glābt.