Pēc viņa domām, vēlētāju aktivitāti ietekmē divi faktori. Viens no tiem ir saistīts ar līdzekļu apjomu, kas tiek ieguldīts pirmsvēlēšanu aģitācijas kampaņā. "Jo kampaņa ir masīvāka, jo vairāk tā mobilizē cilvēkus un sapurina tos, kuri ikdienā parasti neseko politikai vai kuriem politika ir diezgan vienaldzīga. Un ir otrs faktors. Aptaujas liecina, ka ir diezgan daudz neizlēmušo [par piedalīšanos vēlēšanās]. Savukārt tie, kas ir izlēmuši, tie lielā mērā nav izšķīrušies par savām izvēlēm," sacīja A.Kaktiņš.
Pēdējās aptaujas liecina, ka pieci politiskie spēki pārliecinoši pārvar piecu procentu barjeru. Pēc A.Kaktiņa teiktā, Saskaņas centrs aktīvi strādā uz latviski runājošo publiku. Ņemot vērā vilšanos partijās, SC varētu lielākā skaitā nekā iepriekšējās vēlēšanās dabūt latviešu vēlētāju atbalstu, pieļāva A.Kaktiņš.