AS līdz šim noslēdzis līgumus par 447 996 eiro, NA - par 358 294 eiro, AP - par 324 948 eiro, "Saskaņa" - par 277 500 eiro, Zaļo un zemnieku savienība - par 271 266 eiro, "Latvija Pirmajā vietā" - par 210 262 eiro, "Jaunā vienotība" - par 198 495 eiro, "Katram un katrai" - par 184 924 eiro, "Konservatīvie" - par 173 836 eiro, "Suverēnā vara" - par 43 944 eiro, "Tautas varas spēks" - par 31 888 eiro, Latvijas Krievu savienība - par 24 877 eiro, "Stabilitātei!" - par 19 351 eiro, "Tautas kalpi Latvijai" - par 9296 eiro, "Progresīvie" - par 4450 eiro, bet "Republika" - par 1560 eiro.
Izdevumu struktūra liecina, ka partijas pārsvarā saslēgušas līgumus par vides un radio reklāmām.
Priekšvēlēšanu aģitācijas periodā katram politiskajam spēkam noteikts finanšu līdzekļu limits, cik tas drīkst izlietot politiskās reklāmas izvietošanai, labdarībai, sponsorēšanai, pabalstiem un dāvinājumiem. Izdevumu limiti neattiecas uz izdevumiem par reklāmas izgatavošanu vai kampaņas plānošanu. Priekšvēlēšanu aģitācijas izdevumos iekļaujami gan partijas kopējie, gan deputātu kandidātu individuālie izdevumi.
Katrs no 19 vēlēšanās pieteiktajiem deputātu kandidātu sarakstiem limitētajiem aģitācijas izdevumiem drīkst izlietot ne vairāk kā 708 053 eiro.
Priekšvēlēšanu aģitācijas periodā reklāmas pakalpojumu sniedzējiem un aģitācijas veicējiem ir obligāts pienākums par visiem noslēgtajiem reklāmas līgumiem informēt KNAB. Informācija par katrām noslēgtajām līgumsaistībām jāiesniedz KNAB triju dienu laikā pēc to noslēgšanas.
Jau ziņots, ka Latvijā 4.jūnijā sākās oficiālais priekšvēlēšanu aģitācijas periods pirms 14. Saeimas vēlēšanām, kas ilgs līdz vēlēšanu dienai.