Kuģis ir 13 m plats, 25 m garš, tā iegrime – 2,7 m, ātrums – 20 mezglu, dzinēju jauda – 2200 zirgspēku. Skrunda būvēta no speciāla alumīnija ne tikai svara dēļ, kas būtiski ietekmēs tās ātrumu un dos iespēju ekonomēt degvielas patēriņu, bet arī, lai laikus pasargātu no kuģa lielākās problēmas – korozijas. Patruļkuģa izmantošana ziemas apstākļos būs efektīvāka nekā līdz šim, jo tas spēs iziet jūrā pat 3,5 metru augstos viļņos.Pavisam NBS vajadzībām paredzēts uzbūvēt piecus šāda tipa patruļkuģus, lai izmantotu ne tikai militārām, bet arī civilām vajadzībām – cilvēku meklēšanai un glābšanai jūrā. Tie būs daudzfunkcionāli divkorpusu kuģi, ko varēs aprīkot gan ar naftas savākšanas, gan mīnu meklēšanas un iznīcināšanas iekārtām u.c., tādējādi pilnveidojot un apgūstot jaunas valsts aizsardzībai un starptautiskajai drošībai nepieciešamās spējas.Līdz pirmajam klājam patruļkuģi Skrunda būvēja Latvijā, bet tā būvniecību turpināja RKB apakšuzņēmumā Abeking&Rasmussen Vācijā.Patruļkuģa Skrunda būvniecību uzsāka 2009.gada oktobrī un pabeidza 2011.gada janvārī, kad Abeking&Rasmussen teritorijā Vācijā patruļkuģis tika nolaists ūdenī.
Lieldienu brīvdienās varēs apskatīt jauno patruļkuģi Skrunda
Lieldienu brīvdienās - 23. un 24.aprīlī - no plkst. 13 līdz 14 visiem interesentiem Rīgas pasažieru ostā būs iespēja apskatīt jauno Jūras spēku flotiles patruļkuģi Skrunda, ko šonedēļ svinīgā ceremonijā Rīgas kuģu būvētava (RKB) nodeva Aizsardzības ministrijai (AM).Šis ir pirmais SWATH (Small Waterplane Area Twin Hull) tipa militārais kuģis ne vien Eiropā, bet arī pasaulē, un pirmais no pieciem jaunajiem patruļkuģiem, kas tiek būvēti Nacionālo bruņoto spēku Jūras spēku flotiles (NBS JSF) vajadzībām.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.