Lidsabiedrības pienākums ir pasažieriem nedēļas laikā atmaksāt naudu par biļeti, nodrošināt bezmaksas reisu atpakaļ uz izlidošanas vietu vai citu iespēju nokļūt galamērķī. Paažieri nevar pretendēt uz naudas kompensāciju, ja lidojuma atcelšanu izraisījuši ārkārtēji apstākļi un pārvadātājs nodrošinājis iepriekš minēto atbalstu.
Tikai 10% iedzīvotāju zina kā rīkoties atceltu lidojumu gadījumos
Tikai katrs desmitais Latvijas iedzīvotājs neapjuktu un zinātu savas tiesības, ja ārkārtas apstākļu dēļ tiktu atcelts avioreiss, liecina tūroperatora Go Adventure veiktā aptauja.2004. gadā pieņemtā Eiropas Komisijas regula paredz, ja neparadzētu apstākļu dēļ tiek atcelts lidojums, lidsabiedrībai ir jānodrošina ēdināšana samērīgā attiecībā pret gaidīšanas laiku, nepieciešamības gadījumā izmitināšanu viesnīcā, transportu līdz viesnīcai, divu bezmaksas telefona zvanu nodrošināšanu, faksa ziņu vai arī divu elektronisko vēstuļu nosūtīšanu.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.