Ņesterova rūpnīcā saražotiem ķieģeļiem. Tilta celšana izmaksāja 5800 rubļus. To projektēja Rīgas pilsētas galvenais inženieris Ādolfs Āgte. Tilts bija gatavs jau tā paša gada oktobrī. Attēlā pa kreisi redzamo gulbju vasaras mītni uzcēla pēc arhitekta Heinriha Šēla projekta, pēc tam, kad Rīgas Putnu audzēšanas biedrība 1893. gadā uzdāvināja pilsētai divus gulbju pārus.
FOTO: Bastejkalna tiltiņš
1892. gada 19. septembrī (pēc vecā stila) pārbaudīja gājēju tiltiņam pāri pilsētas kanālam pie Bastejkalna oriģinālo, spraišļu konstrukcijā uzbūvēto velvi. Ar smilšu slāni imitējot 500 kg/m² lielu pūļa slodzi, velvi noslogoja divas stundas, pēc kurām tā ne ieplaisāja, ne arī guva citus bojājumus. Velve bija mūrēta no V.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.