Šogad Rīgas domes (RD) Satiksmes departaments (SD) īstenojis vai vēl turpina īstenot virkni nozīmīgu infrastruktūras būvniecības vai remontdarbu, tostarp Deglava un Brasas satiksmes pārvadu remontu, Sarkandaugavas jaunā dzelzceļa pārvada būvniecību, kā arī remontu vairākās Rīgas ielās – A. Čaka, Bruņinieku, Sporta, Krasta ielā.
Revolūciju neplāno
Vienlaikus Rīgas dome šogad piedzīvoja politiskās varas maiņu, pozīcijā nonākot līdzšinējai galvaspilsētas opozīcijai, kas daudzkārt kritizēja pašvaldības struktūru darba kvalitāti. Tomēr šobrīd nojaušams, ka vismaz pagaidām jaunā pilsētas vadība neplāno revolucionāras pārmaiņas pašvaldības struktūrvienībās un pirms jebkādu lēmumu pieņemšanas vērtēs "vārdu atbilstību darbiem".
Jautāts, kā vērtē līdzšinējo SD darbu, jaunais RD Satiksmes komitejas vadītājs Olafs Pulks Dienai pauda: "Droši vien mans vērtējums daudz neatšķirsies no sabiedrības vērtējuma par SD darbu – kā tiek organizēta satiksme, kādā stāvoklī ir ielas, gājēju ietves un visa pārējā SD pārziņā esošā saimniecība, tajā skaitā arī sabiedriskā transporta infrastruktūra. Taču skaidrs, ka SD nedarbojas atrauti no pārējām institūcijām – gan valsts, gan pašvaldības. Tāpat zināms, ka Latvijā ir ļoti populāri pārsūdzēt iepirkumu rezultātus, kas attiecīgi arī ir iemesls dažādu remontdarbu plānoto termiņu ieilgšanai, kā, piemēram, to redzam Čaka ielā, kur šobrīd teju pēdējā brīdī pirms būvniecības sezonas beigām tiek ieklāts asfaltbetona segums, un, ja šogad nebūtu tik labvēlīgi laika apstākļi, droši vien nepaspētu to izdarīt. Būtu nepieciešams uzlabot SD darbībā – to esmu izrunājis arī ar departamenta vadību – saziņu un reakciju uz sabiedrības ierosinājumiem. Manuprāt, līdzšinējā darbība bija tāda, ka SD ieslēdzās savās telpās Ģertrūdes ielā un strādāja pēc savas izpratnes. Bet šodienas situācijā nevar gaidīt oficiālu iesniegumu, ir jāreaģē operatīvi un bieži vien sabiedrības ierosinājumi ir vērā ņemami, lai uzlabotu dzīvi pilsētā."
Visu rakstu lasiet avīzes Diena trešdienas, 28. oktobra, numurā! Ja vēlaties laikraksta saturu turpmāk lasīt drukātā formātā, to iespējams abonēt ŠEIT!