"Ņemot vērā konkurences apmērus loģistikas nozarē, Latvijā drīzāk ir vērojams nozares speciālistu trūkums nekā pārprodukcija, un to izjūt arī DPD Latvija. Salīdzinoši nelielajā Latvijas un Baltijas tirgū pašlaik darbojas teju visi pasaules mēroga loģistikas spēlētāji, kā arī spēcīgas vietējās kompānijas, tāpēc pieprasījums pēc kvalificētiem speciālistiem ir augsts," pauda kompānijas valdes priekšsēdētājs Jānis Grants.
Viņš uzsvēra, ka pasaules un Latvijas tendences liecina par turpmāku e-komercijas "uzvaras gājienu". Latvijas tirgus vēl ir izaugsmes stadijā, nedaudz atpaliekot no vidējiem rādītājiem Eiropā, taču tie tiks sasniegti jau tuvākajos gados.
"Kāpjot sūtījumu apmēram, pieaugs arī spiediens uz loģistikas nozari, un šīm izmaiņām ir jāgatavojas laikus. Jau šobrīd pircēji vēlas pasūtīto preci saņemt pēc iespējas ātrāk, sekot līdzi sūtījuma piegādes statusam un saņemt to sev ērtā veidā un laikā, tostarp kādā no mūsu Pickup Paku Bode punktiem vai Paku Skapjos. Loģistikas nozarei turpinot savu attīstības gaitu, pakalpojumu sniedzējiem augs nepieciešamība pēc izglītotiem un kvalificētiem darbiniekiem, lai spētu nodrošināt klientu augstajām prasībām atbilstošus pakalpojumus un optimizēt loģistikas infrastruktūru,” klāstīja Grants.
DPD Latvija pērn strādāja ar 12,703 miljonu eiro apgrozījumu un guva 984 704 eiro peļņu. Kompānija dibināta 1998.gadā, un tās pamatkapitāls ir 266 136 eiro.