Viņa gan vienlaikus norādīja, ka pat tad, ja lidosta esošajā situācijā piedāvātu lidostā strādāt zemo izmaksu taksometru kompānijām, tās nespētu samaksāt augsto maksu, ko lidosta prasa par tiesībām strādāt lidostas taksometru stāvlaukumā.
Viņa aicina lidostu izveidot atsevišķu zemo izmaksu taksometru kompāniju stāvlaukumu, kas atrastos tālāk no centrālās ieejas, un līdz ar to maksa par šī stāvlaukuma izmantošanu būtu krietni zemāka. Tādējādi arī zemo izmaksu taksometru kompānijas, ņemot vērā zemo tarifu, ko tā piemēro klientiem, atļauties strādāt lidostā Rīga.
Kā piemēru N. Judina min faktu, ka Freetaxi savus klientus no lidostas uz viesnīcu Radisson Blu Latvija ved par pieciem latiem, kamēr lidostā strādājošo kompāniju brauciens izmaksā no astoņiem līdz pat 20 latiem. "Jautājums ir vai lidosta stratēģiski ir gatava piešķirt iespēju arī zemo izmaksu taksometru kompānijām, kas spējīgas izpildīt tehniskās prasības, strādāt lidostā," uzsver N. Judina.
N. Judina piekrīt, ka lidostā kā valsts vizītkartei jāstrādā ar atbilstoša līmeņa automašīnām, kādas varētu nodrošināt arī zemo izmaksu taksometru kompānijas, pie abpusēji izdevīgiem nosacījumiem. "Problēma ir tā, ka lidosta no taksometru kompānijām ir ieinteresēta gūt tikai maksimāli lielu peļņu, kas, protams, no biznesa viedokļa nav nosodāma, tomēr klientiem neizdevīga pieeja. Augsto maksu samaksāt ir spējīgas tikai dārgo tarifu taksometru kompānijas," tā kompānijas vadītāja.
Piedāvājumu par otra – zemo izmaksu stāvlaukuma izveidi – var salīdzināt ar lidostu biznesu, jo daudzas lidostas visā pasaulē viedo atsevišķus termināļus tieši zemo izmaksu aviokompānijām. Šie termināļi atrodas neizdevīgākās vietās, nav tik plaši un lieli, toties aviokompānijām izmaksā lētāk. "Klienti, kas negribēs iet līdz zemo izmaksu taksometru auto varēs uzreiz iekāpt taksometros, kas atrodas tieši pie termināļa durvīm. Savukārt klienti, kam brauciena cena būs būtiska, viņiem būs opcija līdz taksim iet tālāk, tomēr braukt krietni lētāk," rezumē N. Judina.