Viņš uzsvēra, ka LDz strādā, lai būtu iespējams pilnvērtīgi izmantot a/s Pasažieru vilciens jaunos elektrovilcienus, tostarp ir nepieciešama jauna infrastruktūra un piemēroti peroni.
Lai nodrošinātu peronu izmantošanu, tuvākajos gados plānot modernizēt 48 stacijas četrās līnijās - Tukums II, Skulte, Ozolnieki un Skrīveri. Turklāt tiks veidots jauns - Bolderājas - virziens, kurā pašreiz pārvadājumi vēl nenotiek, bet ir plānoti nākotnē.
Līdz šim peroni izbūvēti 28 stacijās.
Jauno staciju dizains ir arī saskaņots ar dzelzceļa projekta Rail Baltica stacijām, lai tām būtu līdzīgs koncepts. "Pašreiz esam nonākuši stadijā, kad tiek finalizēti visi iepirkumu dokumenti. Pāris nedēļu laikā šis projekts tiks nodots un konkursa kārtībā varēs pieteikties gan projektēšanas, gan būvniecības darbiem," teica Kleinbergs.
Pēc viņa teiktā, tas būs viens iepirkums, kas sadalīts sešās lotēs, un kopējās investīcijas paredzētas 57 miljonu eiro apmērā. Modernizācijas projektam plānots piesaistīt Eiropas Savienības un valsts līdzekļus.
LDz ir publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs un koncerna Latvijas dzelzceļš valdošais uzņēmums. Koncernā ietilpst arī sešas meitassabiedrības - LatRailNet, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, LDZ Cargo, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmums LDZ infrastruktūra, ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmums LDZ ritošā sastāva serviss, apsardzes uzņēmums LDZ apsardze, kā arī loģistikas uzņēmums LDZ loģistika.