Pēc viņas paustā, statistikas dati liecina, ka aplādes klausās gan Rīgā, gan Latvijas mazpilsētās un lauku teritorijās, visbiežāk brīžos, kad tiek veikti mājas darbi, pirms iemigšanas, kā arī ēst gatavošanas laikā. Latvijas iedzīvotāji galvenokārt tās klausās mājās, kā arī, esot ceļā vai sportojot, bet visretāk - darbā.
Konošonoka norādīja, ka visbiežāk klausītāji vēlas ar aplāžu palīdzību padziļināt savas zināšanas par kādu konkrētu tēmu. 48% aplāžu lietotāju tas ir galvenais vadmotīvs, bet 42% svarīgs ir izklaidējošs saturs un 39% aktuālās informācijas ieguve. Piektā daļa auditorijas aplādēs meklē iedvesmu.
Viņa atzīmēja, ka starp populārākajām aplādēm Latvijā ir "Latvijas Radio" veidotās aplādes: "Krustpunktā", "Kā labāk dzīvot", "Pasakas", "Digitālās brokastis", "Kā ir būt?", "Zināmais nezināmajā", "Ģimenes studija", "Lieliskais piecinieks" un "Pieci rīti".
"Latvijas Radio" aplāžu redaktors-attīstītājs Andrejs Siliņš uzsvēra, ka pasaulē jau pirms kāda laika sācies kārtējais aplāžu vilnis - šī gada aprīlī vien jau publicētas 48 miljoni aplāžu epizožu. Viņš norādīja, ka "Latvijas Radio" pasūtītā pētījuma rezultāti apstiprina, ka Latvijā tas sācies pagājušajā gadā un sagaidāms, ka, pat ja ne tik strauja, cik aizvadītajā gadā, augšupeja turpināsies arī šogad.
"Lielās raidierakstu straumēšanas vietnes turpina investēt un attīstīt savas platformas, un aplāžu "spēlē" pirmos soļus spēruši arī līdz šim tajā nebijuši pasaules tehnoloģiju giganti. Arī Latvijas mērogā audio saturs turpina attīstīties gan skaita, gan kvalitātes ziņā," pauda Siliņš.
Konošonoka pavēstīja, ka līdz aprīļa vidum aplāžu vietnēs pieejamas 22 jaunas "Latvijas Radio" satura vienības. Pēc viņas paustā, "Latvijas Radio" mērķis ir ne tikai saglabāt esošo līmeni, bet turpināt to celt, piedāvājot sabiedrībai visaptverošu, kvalitatīvu un ērti pieejamu saturu audio formātā.
Lai informētu par strauji augošo aplāžu kultūru un to autoriem Latvijā, sākusi skanēt "Latvijas Radio" aplāde "Raidnīca". Tajā uz sarunu tiek aicināti paši raidierakstu veidotāji, kuri stāsta, kā radušās viņu aplādes un apspriež to vidē aktuālus tematus. "Raidnīca" klausāma visās lielākajās aplāžu vietnēs, un tās fragmenti dzirdami arī "Latvijas Radio 1" ēterā sestdienās plkst.9.40, uzsvēra "Latvijas Radio" pārstāve.
"Snapshots" aptaujā intervēti 1002 Latvijas iedzīvotāji vecumā no 16 līdz 74 gadiem.