Aptauja liecina, ka aizvien vairāk Latvijas iedzīvotāju domā par veselīgu dzīvesveidu, tādēļ meklē veselīgākas saldumu alternatīvas.
"Iedzīvotāju iepirkumu grozu saturs kļūst veselīgāks, tomēr tas nenozīmē, ka atsakāmies no saldumiem vispār. Izpētot pircēju ikdienas iepirkumu groza kopējo saturu, pēc pārdošanas datiem redzam, ka kopumā saldumi veido 5,4% no visiem ikdienas pirkumiem - 1,3% no tiem ir konditorejas izstrādājumi un 4,1 % šokolādes tāfelītes, šokolādes konfektes, batoniņi un citi saldumi," sacīja Maxima Latvija Biznesa analītikas departamenta vadītāja Zane Kaktiņa.
Šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražotāja Orkla Confectionery & Snacks Latvija valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons pastāstīja, ka Latvijā iedzīvotāji kā veselīgu uzkodu vērtē tādu, kura ir pagatavota no dabiskām izejvielām, piemēram, ogām un riekstiem. Starp dažādām saldumu grupām tumšās šokolādes saldumus Latvijas iedzīvotāji uzskata par veselīgāku kārumu.
Aptauja tika veikta sadarbībā ar tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centru SKDS 2018.gada oktobrī un tajā piedalījās 1005 respondenti vecumā no 18 līdz 74 gadiem.
Maxima Latvija apgrozījums pērn bija 723,054 miljoni eiro, kas ir par 4,2% vairāk nekā 2016.gadā, bet kompānijas peļņa palielinājās par 93,9%, sasniedzot 23,224 miljonus eiro.