BMW norāda, ka automobiļu tirdzniecības apjoms pagājušajā gadā palielinājies par 4,2% un sasniedzis gandrīz 2,1 miljonu vienību.
Pārdošanas apjoma pieaugumu galvenokārt veicināja X sērijas vieglo apvidus automašīnu un uzlaboto 5.sērijas automobiļu veiksmīgie tirdzniecības rezultāti.
BMW automobiļu tirdzniecība Ķīnā pērn pieauga par 15%, Eiropā - par 1%, bet Ziemeļamerikā un Dienvidamerikā tā samazinājās par 2%.
Jau ziņots, ka Vācijas autobūves uzņēmums "Mercedes-Benz" pērn saglabājis lielākā luksusa automašīnu ražotāja statusu, pateicoties spēcīgam pieprasījumam, jo sevišķi Ķīnā.
Mercedes-Benz pagājušajā gadā pasaulē pārdeva aptuveni 2,3 miljonus automobiļu, kas ir par gandrīz 10% vairāk nekā 2016.gadā.
Uzņēmums 2016.gadā atguva lielākā luksusa automobiļu ražotāja statusu, kas 2005.gadā tika pazaudēts konkurentam BMW.