Labās puses brauktuvē pašlaik darbi notiek no “Sēnītes” līdz Egļupei, bet atlikušā labās brauktuves posma izbūvi plānots uzsākt tuvākajā laikā. Posmā sakārto ūdens atvadi, rok grāvjus un ceļa nodalījuma joslu atbrīvo no krūmiem. Vietās, kur paredzēta ceļa segas pilnā pārbūve, izbūvē drenējošo slāni. Citur notiek reciklētās kārtas izbūve, un pie Egļupes iesākta asfalta apakškārtas izbūve.
Gaujas ciematā (42,77. km) atjauno gājēju un velosipēdistu tuneli zem Vidzemes šosejas, kur paredzēts uzsākt tuneļa hidroizolācijas un jauno dzelzsbetona atbalstsienu izbūvi. Paralēli šiem darbiem pie tuneļa notiek lietus kanalizācijas izbūve.
Atkarībā no laikapstākļiem darbi turpināsies līdz ziemas tehnoloģiskajam pārtraukumam novembrī un tiks atsākti nākamgad pavasarī. Visa posma pārbūve ilgs līdz 2023. gada rudenim, tās laikā abās brauktuvēs starp “Sēnīti” un Siguldu tiks pārbūvēta ceļa sega un ieklāts asfaltbetona segums trīs kārtās, atjaunotas Inčupītes un Egļupes caurtekas, gājēju tunelis Gaujas ciemā un pieturvietas “Indrāni” un “Gauja”. Pārbūvētās ceļa segas kalpošanas laiks būs 20 gadu.
Iepriekš šajā posmā atsevišķās vietās segums ticis uzlabots 1999. un 2008. gadā, taču lielākoties Vidzemes šosejai no Sēnītes līdz Siguldai atjaunošanas darbi nav veikti kopš ceļa uzbūvēšanas 1980. gados.
Būvdarbus veic SIA Binders par līgumcenu 12 360 587 eiro (ar PVN), no tiem 10 506 498,95 eiro ir ES Kohēzijas fonda finansējums. Projekta autors ir SIA Ceļuprojekts, būvuzraudzību veic SIA Firma L4.