Kaut arī iepirkuma aprakstā lietots vispārīgs apzīmējums "transportlīdzekļi", RS pārstāvis Viktors Zaķis Dienai precizēja, ka runa ir par desmit trolejbusiem. Līdz šim, tajā skaitā jau spēkā esošajā iepirkumā, bija runa par tādiem trolejbusiem, kurus var darbināt arī ar dīzeļdzinēju. Tagad izmešu samazināšanas vārdā plānots nelielu daļu transportlīdzekļu darbināt ar ūdeņradi.
Lūgts komentēt jauno RS iepirkumu, opozīcijā esošās Vienotības deputāts, Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas loceklis Ēriks Škapars izteicās, ka ir piedalījies koncepcijas apspriešanā, taču uzskata, ka elektrotransports jau tā ir samērā tīrs transporta veids, tāpēc no vides aizsardzības viedokļa efektīvāki būtu ūdeņraža autobusi, nevis trolejbusi. Kā vēstīts iepriekš, pavasarī Rīgā tika publiski izrādīts jauns Solaris elektroautobuss, kas arī ir bezizmešu transports. Taču domes atbildīgās amatpersonas norādīja, ka nav lietderīgi tādus iegādāties, norādot uz plānoto ūdeņraža trolejbusu iepirkumu.
Visu rakstu lasiet otrdienas, 7. jūnija, laikrakstā Diena!