Tuvojoties pašvaldību vēlēšanām, vairākos radio un televīzijas kanālos kā pirmās sākušas skanēt SC un GKR politiskās reklāmas. Tajās Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs (SC) un viņa vietnieks Andris Ameriks (GKR) stāsta par Rīgas domes labajiem darbiem, kas paveikti pēdējo 3,5 gadu laikā kopš iepriekšējām pašvaldību vēlēšanām, pēc kurām abas partijas izveidoja Rīgas domes koalīciju.
KNAB pārstāvis Andris Vitenburgs aģentūrai LETA skaidroja, ka laikā starp likumā noteiktajiem priekšvēlēšanu aģitācijas periodiem partijas var veikt aģitāciju, tostarp izvietot politisko reklāmu, ievērojot likumā noteiktās prasības. Visi partiju ieņēmumi un izdevumi tiek vērtēti, pārbaudot to iesniegtos gada pārskatus.
Savukārt priekšvēlēšanu aģitācijas periodā - no 2.februāra līdz vēlēšanu dienai - partijām ir noteikti papildu ierobežojumi un tām ir saistoši likumā noteiktie priekšvēlēšanu izdevumu apmēra ierobežojumi.
Ņemot vērā minēto, līdz 1.februārim partiju izvietotā reklāma un ar to saistītie izdevumi nav attiecināmi uz likumā noteikto priekšvēlēšanu periodu, proti, tie nav jānorāda vēlēšanu deklarācijās, bet gan gada pārskatos. Savukārt no 2.februāra par priekšvēlēšanu aģitāciju tiks uzskatīta partijas vai deputāta kandidāta reklamēšana plašsaziņas līdzekļos.
Saskaņā ar likumu 30 dienu laikā pēc vēlēšanām partijām ir pienākums iesniegt KNAB vēlēšanu ieņēmumu un izdevumu deklarācijas, kurās norādāmi visi ieņēmumi un izdevumi, kas radušies priekšvēlēšanu periodā.
Līdz 2006.gadam, kad notika 9.Saeimas vēlēšanas, priekšvēlēšanu aģitācijas periods bija ilgāks - 270 dienas līdz vēlēšanām.
Aģentūra LETA jau ziņoja, ka kopš pagājušā gada maija "Saskaņas centrs" izdod bezmaksas "informatīvu bukletu" latviešu un krievu valodā "Tava Rīga", kas ik mēnesi tiek piegādāts rīdzinieku pastkastītēs. Izdevums tiek finansēts par SC līdzekļiem, un tajā tiek slavēti domes labie darbi, kā arī veltīta kritika domes opozīcijai. Bukleta "Tava Rīga" drukāšana "Saskaņas centram" mēnesī izmaksājot 23 000 latu, bet piegāde - 6000 latu.