"Līdz ar saaukstēšanās sezonas iestāšanos Maxima veikalos pieaudzis pieprasījums pēc dažādiem imunitāti stiprinošiem produktiem. Vislielākais pārdošanas apjomu pieaugums šoruden ir universālajam garšaugam ingveram: salīdzinot ar šī gada septembri, oktobrī pieprasījums pēc ingvera ir pieaudzis par 215%, turklāt šim produktam novērots liels pieprasījums arī interneta lielveikalā e-Maxima," sacīja Andiņš.
Interneta lielveikalā vislielākais pieprasījuma pieaugums oktobrī novērots medum, kas pasūtīts par 160% vairāk nekā septembrī.
Tāpat Maxima veikalos oktobrī lielāks pieprasījums novērots citroniem, kas pircēju iepirkumu grozos oktobrī nonākuši par 57% vairāk nekā septembrī. Latvijas dzērvenes iedzīvotāji oktobrī pirkuši par 6% vairāk nekā pirms mēneša. Savukārt medus veikalos iegādāts un lietots vienlīdz daudz kā septembrī, tā oktobrī.
Savukārt viens no plašāk zināmajiem C vitamīna avotiem - citrons - virtuālajos iepirkumu grozos oktobrī ievietots par 45%, bet ķiploki - par 40% vairāk nekā mēnesi iepriekš, norādīja Andiņš.
Kā ziņots, Maxima Latvija pārdošanas apjomi šā gada pirmajos sešos mēnešos salīdzinājumā ar attiecīgu laika posmu pērn palielinājušies par 11%, sasniedzot 215,2 miljonus latu.
Maxima Latvija konsolidētais apgrozījums pērn sasniedzis 413,21 miljonu latu, kas ir par 5,8% vairāk nekā 2010.gadā, kad koncerna apgrozījums bija 390,45 miljoni latu, liecina Firmas.lv informācija.