To, ka viņu grasās atlaist no darba Mačs apstiprināja šorīt LTV raidījumā Rīta Panorāma. Kā iemeslu viņš minēja, ka "šeit ir kārtējais stāsts par savējiem un svešajiem".
Kā Dienai ziņo droši avoti, tad pārmaiņas varētu būt saistītas ar Ldz Cargo vadības kūtro vēlmi pielāgoties jaunai tirgus situācijai un jauniem tirgiem.
Uzņēmumam tiek pārmests, ka tas pārāk lielu uzsvaru liek uz zemas vērtības kravas pārvadājumiem, piemēram, akmeņoglēm un naftas produktiem. Tieši atvērtība jauniem kravas veidiem sniegtu vismaz daļēju mierinājumu, jo arvien biežāk izskan bažas par iespējamu tranzītkravu samazinājumu no Krievijas.
Izšķirošais iemesls gaidāmajai akcionāra rīcībai lielā mērā ir saistīts ar Mača nespēju ievērot uzņēmuma iekšējo disciplīnu.
Satiksmes ministrs Anrijs Matīss (Vienotība) otrdienas rītā LTV raidījumam Rīta Panorāma pauda, ka neko nav dzirdējis par Mača iespējamo atlaišanu vai lēmumu atstāt amatu. Matīss atgādināja, ka LDz Cargo vadītāja darbu vērtē koncerna LDz vadība.
Arī premjere Laimdota Straujuma (Vienotība) par iespējamo Mača atlaišanu neko iepriekš nav dzirdējusi. Straujuma Rīta Panorāmai norādīja, ka sīkāk par šo neko nespēj komentēt, kamēr nav informēta par iespējamo pārmaiņu cēloņiem.
Mačs Ldz Cargo strādā no 2009. gada marta. Nav noslēpums, ka viņš bijis ļoti labos draugos ar patlaban apcietinājumā esošos bijušo LDz šefu Uģi Magoni. Amatpersonas deklarācija liecina, ka pērn Mačs par darbu uzņēmumā saņēmis 124 496 eiro.