Ņemot vērā UR stratēģiskos attīstības virzienus, tostarp elektronisko pakalpojumu attīstību, kā arī izmaiņas klientu pieprasījumā pēc klātienes pakalpojumiem, pieņemts lēmums par klientu klātienes pakalpojumu laika samazināšanu. Darbinieki turpinās nodrošināt UR darbu – reģistrēt dokumentus, sniegt telefonkonsultācijas un tamlīdzīgi. Taču UR norāda, ka jau tagad 60% gadījumu klienti dokumentus reģistrācijai iesniedz elektroniski, liecina 2017. gada un 2018. gada statistika.
"Jau šobrīd visi Uzņēmumu reģistra pakalpojumi ir pieejami elektroniski. Turklāt tuvāko gadu laikā iestādes pakalpojumi būs pieejami tikai elektroniski. Tāpēc jau 2017. gadā sākām samazināt darba laiku reģionālajās nodaļās klientu apkalpošanai klātienē, lai klienti un sabiedrība kopumā pie izmaiņām varētu pierast," skaidro Uzņēmumu reģistra galvenā valsts notāre Guna Paidere. Dokumentus reģistrācijai papīra formā var iesūtīt arī ar pasta starpniecību.
UR pakalpojumus elektroniski var saņemt valsts pārvaldes pakalpojumu portālā Latvija.lv Konsultācijas par sniegtajiem pakalpojumiem var saņemt, zvanot uz iestādes informatīvo tālruni vai jautājot virtuālajai asistentei UNAi. Virtuālā asistente UNA darbojas UR mājas lapā un šobrīd čata režīmā prot atbildēt uz jautājumiem par reģistrācijai iesniedzamajiem dokumentiem.