Kā aģentūrai LETA skaidroja Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā, ja republikas pilsētas dome vai novada dome tiek atlaista, priekšvēlēšanu aģitācijas periods ir laiks no vēlēšanu izsludināšanas dienas līdz vēlēšanu dienai.
Laikā periodā no vēlēšanu izsludināšanas dienas līdz vēlēšanu dienai partijām ir noteikti ierobežojumi un aizliegumi priekšvēlēšanu aģitācijas materiālu izvietošanai un izplatīšanai.
Savukārt ārpus priekšvēlēšanu aģitācijas perioda laika uz izvietoto politisko reklāmu nav attiecināmi priekšvēlēšanu aģitācijas materiālu izvietošanas noteikumi un ierobežojumi.
Izmaksas, kas partijai radušās saistībā ar patlaban izvietoto politisko reklāmu, būs jāatspoguļo attiecīgās partijas gada pārskatā par 2020.gadu.
Jau ziņots, ka vakar trešo reizi pēc kārtas nenodrošinot kvorumu sēdes norisei, Rīgas domes deputāti ir radījuši tiesisku pamatu Saeimai lemt par domes atlaišanu.
Saskaņā ar likumu Par pašvaldībām, trīs pēc kārtas nenotikušas sēdes ir viens no iemesliem, kas Saeimas deputātiem dod iespēju lemt par konkrētās pašvaldības domes atlaišanu.
Tikmēr atsevišķas partijas jau sākušas reklamēt savus potenciālos pārstāvju Rīgas pašvaldībām. Patlaban vērienīgāko aģitāciju izvērsusi apvienība Attīstībai/Par!, kura vides un radio reklāmās slavē savu Rīgas mēra kandidātu, Saeimas deputātu un Aizsardzības ministrijas parlamentāro sekretāru Mārtiņu Staķi.
vēlētājs
Latvju puika
Kika