Līdz šim e-pastu saturs bija konfidenciāls tikai pakalpojuma G Suite klientiem.
"G Suite jau šobrīd netiek izmantots, lai personalizētu reklāmas, bet Google nolēmusi šo praksi šī gada laikā ieviest arī bezmaksas Gmail pakalpojuma lietotājiem," paziņojusi pakalpojuma Google Cloud vadītāja Diāna Grīna.
Lēmums pieņemts, jo arī daudziem maksas pakalpojuma G Suite klientiem tomēr neesot bijusi pārliecība par viņu e-pasta korespondences drošību, tāpēc Google nolēmusi šo iespaidu mainīt, nepārprotami norādot, ka visu Google elektroniskā pasta pakalpojumu lietotāju sarakstes nebūs pieejamas trešajām personām.
Tiesa, e-pasti aizvien tiks pārbaudīti pret iespējamiem kiberuzbrukumiem - tā dēvēto pikšķerēšanu -, kā arī tiks filtrētas mēstules.
Tomēr tas, ka Google pārtrauks e-pastu satura skenēšanu reklāmdevēju interesēs, nenozīmē, ka bezmaksas Gmail versija būs bez reklāmām. To, kādas reklāmas parādīt konkrētajam lietotājam, noteiks citas aktivitātes, piemēram, Google meklētājā ievadītās frāzes vai lietotāja atrašanās vieta.