"Kopš sestdien uzsākām sākotnējās pārbaudes, esam konstatējuši problēmas, kas saistītas ar fizelāžas atveres aizdares paneļa instalēšanu, piemēram, skrūves, kurām nepieciešama papildu pievilkšana," paziņojusi Čikāgā bāzētā aviokompānija United Airlines. Ar šiem aizdares paneļiem tiek noslēgtas atveres lidmašīnu korpusā, kuras tiek izmantotas avārijas izejas durvju uzstādīšanai tajās lidmašīnās, kurās ir izvietots lielāks sēdvietu skaits.
Arī Alaska Airlines atklājusi, ka tās tehniķi dažās lidmašīnās sākotnējās pārbaudes laikā atklājuši vaļīgas konstrukcijas fizelāžas atveres aizdares vietā. Aviokompānija arī paziņoja, ka gaida pēdējo dokumentāciju no Boeing un regulatora – ASV Federālās aviācijas pārvaldes (FAA) –, lai varētu sākt formālās lidmašīnu pārbaudes.
Fizelāžas atveres aizdares panelis izkrita no aviokompānijas Alaska Airlines lidmašīnas Boeing 737 Max 9 piektdien, kad tā uzņēma augstumu pēc izlidošanas no Portlendas ASV. Lidmašīna atgriezās lidostā, cilvēki uz borta ievainojumus neguva.