Kā pēdējā no sadarbības ar Ask.fm atteikusies kompānija BT Group. „Mums ir stingri noteikumi sadarbībai ar citām kompānijām un mēs neizvietojam reklāmu apšaubāmos resursos. Reklāma nepieņemamās interneta vietnēs ir visas nozares problēma, un mēs strādājam ciešā kontaktā ar reklāmas industrijas pārstāvjiem, lai atrisinātu šo jautājumu,” paziņoja kompānijas preses sekretārs.
Starp kompānijām, kas pametušas Ask.fm, ir starptautiskās labdarības organizācijas, tajā skaitā BeatBulling, mobilo sakaru operators Vodafone, aksesuāru ražotājs Laura Ashley, tiešsaistes tūroperators DialAFlight, optikas tirgotājs Specsavers, enerģētiskas gigants EDF, un vēl citi uzņēmumi, uzskaita The Daily Mirror.
2010.gadā izveidoto un Latvijā bāzēto vietni Ask.fm ikdienā apmeklē aptuveni 13,2 miljoni lietotāju. Tā ir devītā populārākā sociālās saziņas vietne pasaulē, liecina interneta statistikas uzņēmuma comScore jūnijā publicētie dati.
Pazemojumi vietnē Ask.fm jau iepriekš noveduši pie traģiskiem starpgadījumiem. 2012.gadā pēc šīs vietnes apmeklējuma pašnāvību izdarīja divi īru pusaudži. Tolaik vietnes veidotāji no notikušā norobežojās, taču Īrijas policija sākusi šajā lietā izmeklēšanu.