Iepazīšanās ar slavenību reklāmas un žurnālu fotogrāfijām pirms to apstrādes ar grafiskajiem redaktoriem, pēc psihologu domām, palīdzēs pusaudžiem nostiprināt pašnovērtējumu un mazināt pārdzīvojumus par viņu šķietamajiem fiziskajiem trūkumiem. Piemēram, pusaudži redzēs Britnijas Spīrsas neapstrādātas fotogrāfijas, kurās labi ieraugami visi dziedātājas fiziskie trūkumi, kas tiek slēpti oficiālajās fotosesijās.
„Mēdiji un reklāma uzspiež pusaudžiem nereālus, mākslīgi radītus standartus. Pētījumu rezultāti liecina, ka tas negatīvi iespaido nepilngadīgo pašnovērtējumu,” paziņojusi ministre līdztiesības jautājumos Linna Fezerstouna (Lynne Featherstone). Pēc viņas vārdiem, par īpaši problēmātisku šajā ziņā tiek uzskatīts 10-11 gadu vecums.
Jāpiebilst, ka izglītojošās programmas uzsākšanu atbalsta arī dažādas vecāku apvienības, kuras aicina dizainerus un reklāmistus samazināt psiholoģisko spiedienu uz bērniem. Ar spiedienu tiek saprasti pirmkārt jau videoklipi un fotogrāfijas, kur akcentēta mēdiju personāžu seksualitāte.