Jaunākie dati liecina, ka Huawei spējis palielināt tirdzniecības apjomu, lai arī tirgū kopumā novērojama lejupslīdi, minot uz papēžiem tirgus līderim Samsung un apsteidzot Apple.
Pasaulē šā gada otrajā ceturksnī kopumā piegādāts 341 miljons viedtelefonu, kas ir par 2,6% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn.
Dienvidkorejas elektronikas uzņēmums Samsung Electronics Co. palielinājis savu tirgus daļu līdz 22%, pateicoties viedtelefonu pārdošanas apjoma kāpumam par 7%. Huawei tirgus daļa pagājušajā ceturksnī veidojusi 17%, bet ASV informācijas tehnoloģiju giganta Apple Inc. tirgus daļa bijusi 11%.
"Huawei visus pārsteidzis un palielinājis viedtelefonu pārdošanas apjomu pasaulē par 8%. Huawei ceturksnī uzrādījis izaugsmi Ķīnā, uzņēmumam cenšoties kompensēt regulatoru izraisītas neskaidrības citos lielos reģionos, tostarp Ziemeļamerikā un Rietumeiropā," skaidro Strategy Analytics.
Strategy Analytics arī lēš, ka Apple ceturksnī reģistrējis viedtelefonu iPhone tirdzniecības apjoma kritumu par 8%.