Ielidojot Irānā, tika izslēgti lidmašīnu transponderi. Drīz pēc tam aviācijas datu platforma "Ch-aviation" savā vietnē paziņoja, ka viena no lidmašīnām ir nolaidusies Teherānas Mehrabadas lidostā, bet otra nolaidusies valsts dienvidos - Konarakas lidostā Čābahārā.
Pēc dažām dienām lidmašīnu izsekošanas vietne "Flightaware" ziņoja, ka viena no lidmašīnām ir Kabulas lidostā Afganistānā, bet "Ch-aviation" datubāze liecina, ka tā ir atgriezusies Irānā.
Kā vēsta "vz.lt", Irānā strādājošā aviokompānija "Mahan Air" tādā veidā ieguva divas lidmašīnas, apejot ASV par Irānas kodolprogrammu noteiktās sankcijas.
Trešā "Macka Invest Company" piederošā lidmašīna palika Šauļos, bet, kā teica Šauļu lidostas direktore Aurēlija Kuezada, tai netika dota atļauja pacelties lidmašīnā esošo rezerves daļu dēļ.
"Lidmašīna plānoja doties uz Filipīnām, bet mēs pieņēmām, ka arī tā varēja nolaisties Irānā. Un nekas to nenovērstu. Tādēļ mēs vienkārši neļāvām tai pacelties, kad uzzinājām par pirmās lidmašīnas nolaišanos Irānā," klāstīja Lietuvas lidostas vadītāja.
Lietuvas valstij piederošā navigācijas pakalpojumu sniedzēja "Oro navigacija" informēja "vz.lt", ka trīs lidmašīnas neradīja aizdomas un to došanās ārpus Lietuvas gaisa telpas atbilda citu valstu gaisa satiksmes dispečeru kompetencei, ko Lietuvas gaisa satiksmes dispečeri vairs nevar ietekmēt.