Logotipa autors ir 19 gadus vecais Honkongas universitātes students Džonatans Maks (Johnathan Mak), kurš vienā mirklī no nevienam nezināma dizainera kļuva par interneta sensāciju, jo pēc S. Džobsa nāves Dž. Maka vēl pirms vairākām nedēļām (augusta beigās) izveidotais stilizētais logotips tika pārpublicēts neskaitāmās interneta vietnēs visā pasaulē, un izskanējusi pat versija, ka tas varētu kļūt par visa Apple oficiālo logotipu.
Tajā pašā laikā līdz ar popularitāti Dž. Maks kļuvis arī par kritikas objektu, jo atklājies, ka līdzīgi dizainētu stilizētu Apple logotipu vēl agrāk izstrādājis 40 gadus vecais britu mākslinieks Kriss Tornlejs (Chris Thornley), tikai pretējās krāsās un izmantojot citu S. Džobsa attēlu.
Telefona sarunā ar izdevumu Dž. Maks paziņojis, ka pirms logotipa izstrādes meklējis „iedvesmu internetā”, taču K. Tornleja izstrādāto logotipu nav ievērojis. Pēc tam viņš ievietoja izveidoto logotipu savā blogā, pie kam ar lūgumu paziņot par līdzīga dizaina attēliem, taču līdz pat 5. oktobrim – S. Džobsa nāves dienai, nekādu īpašo ievērību šis logotips neizpelnījās.
Pēc S. Džobsa nāves Dž. Maka bloga apmeklētāju skaits pieauga no 80 cilvēkiem līdz vairākiem desmitiem tūkstošu dienā, un tad arī Dž. Maks uzzināja par ļoti līdzīga dizaina K. Tornleja logotipu, par ko viņu informēja britu mākslinieka dzīvesbiedre Džūlija.
Eksperti tikmēr norādījuši laikrakstam, ka grafiskā dizaina pasaulē šādas līdzības ir pilnība iespējamas, arī nepārkāpjot autortiesības un „neaizņemoties” idejas. „Labā ziņa ir tā, ka citos laikos paietu mēneši vai gadi, līdzību vai autortiesību pārkāpumu atklāšanai, tagad tas notiek 24 stundās,” izteikusies Ņujorkas Pārsona Jaunā dizaina skolas komunikāciju dizaina programmas direktore Džuliete Cēzara (Juliette Cezzar).
K. Tornlejs savukārt norādījis laikrakstam, ka savu stilizēto Apple logotipu ar nosaukumu Make Your Mark (Veido savu zīmi) izstrādājis „kā simbolu tam, ka ar vēzi smagi slims cilvēks turpina ar panākumiem strādāt”. Viņš arī norādījis uz briesmām, kādas internets rada kreativitātei. „Internets ir divpusēji griezīgs zobens. No vienas puses tas ir nepieciešams, lai mākslinieks reklamētu sevi, bet no otras puses tas padara mākslinieku viegli ievainojamu tādās situācijās kā šī,” izteicies K. Tornlejs, norādot, ka cer drīzumā personiski satikties ar Dž. Maku.