Otrais pilots identificēts kā 28 gadus vecais vācietis Andreass Lubics. Prokurors uzsvēris - nekas neliecinot, ka notikušais būtu plānots terora akts. Tāpēc lieta tiek izmeklēta kā nonāvēšanas nevis terorisma lieta.
Lidmašīnas kokpitā bijis absolūts klusums un Lubics uzvedies mierīgi, nolaišanās laikā neteikdams ne vārda. Ierakstos dzirdams, ka no vadības kabīnes izgājušais lidmašīnas pilots izmisīgi centies tajā iekļūt, taču durvis bija bloķētas, stāstījis Robēns.
Savukārt pasažieri līdz pēdējam brīdim nav apzinājušies, ka lidaparāts avarēs. To apliecina izmeklētāju secinājumi, ka otrā pilota darbību laikā kliedzieni no lidmašīnas salona neizskanēja.
"Var dzirdēt, ka viņš [pilots] cenšas izgāzt durvis. Mēs nezinām, kāpēc viens no pilotiem pametis kabīni, bet droši zināms tas, ka beigās kabīnē bija tikai viens pilots, kurš durvis neatvēra," The New York Times pastāstīja izmeklēšanā iesaistīta augsta ranga militārpersona.
28 gadus vecais Lubics strādāja Germanwings kopš 2013.gada septembra. Pilota kvalifikāciju ieguvis Lufthans mācību centrā Brēmenē. Viņam ir 630 stundu ilga lidojumu pieredze, pavēstījis Lufthansa preses dienests. Zināms, ka Lubics dzīvojis Vācijas pilsētā Montabaurē, bet viņam bijis arī dzīvoklis Diseldorfā, kur bāzējas Germanwings.
Savukārt Germanwings liktenīgā reisa galvenā pilota identitāte netiek atklāta. Zināms, ka viņš Lufthansa un tās meitaskompānijās strādājis vairāk nekā desmit gadus, veicot vairāk nekā 6000 lidojuma stundas.
Iepriekš tika pausts, ka nav izslēgta praktiski neviena teorija - sākot jau ar pēkšņām veselības problēmām, kas varētu būt radušās kādam no pilotiem, ar ieplīsušu pilotu kabīnes priekšējo stiklu, kā rezultātā kabīnē strauji zuda spiediens un piloti zaudēja samaņu, visbeidzot ar skarbāko no versijām - teroristu pašnāvnieku misiju.
Jau vēstīts, ka otrdien Francijas Alpos avarēja kompānijas Germanwings aviolaineris Airbus A320, kas bija ceļā no Barselonas uz Diseldorfu. Bojā gāja 150 cilvēki - 144 pasažieri un seši apkalpes locekļi.
Papildināts ar jaunāko informāciju