Tas ir ievērojami vairāk nekā pērn, kad visa gada garumā tika konstatēti tikai 14 šādi gadījumi.
Laikraksts Frankfurter Allgemeine Zeitung ziņoja, ka vairākām pasažieru lidmašīnām tikai pašā pēdējā brīdī izdevies izvairīties no sadursmes ar bezpilota lidaparātu.
Turklāt laikraksts norādīja, ka šajā varasiestāžu sniegtajā statistikā nav ietverti incidenti, kuros iesaistīti avārijas dienestu helikopteri.
Neskatoties uz pieaugošo bezpilota lidaparātu lietotāju skaitu, Vācijas valdībai nav pilnībā izstrādātu noteikumu to kontrolēšanai.
Saskaņā ar esošajiem noteikumiem bezpilota lidaparātiem, kas sver mazāk par pieciem kilogramiem un ir aprīkoti ar elektrisko motoru, nevajag pacelšanās atļauju.
Frankfurter Allgemeine Zeitung ziņoja, ka Vācijas Transporta ministrija pašreiz gatavo likumprojektu, lai regulētu bezpilota lidaparātu satiksmi. Tostarp paredzēta obligāta visu to lidaparātu identifikācija, kas sver vairāk par 500 gramiem.
Amatpersonas arī gatavojas aizliegt bezpilota lidaparātu pacelšanos augstāk par 100 metriem virs zemes.
Gaisa satiksmes kontroles dienests vēlas vēl stingrākus noteikumus, tostarp, visu bezpilota lidaparātu īpašnieku reģistrāciju, līdzīgi kā ASV. Dienests arī vēlas panākt, ka visiem īpašniekiem jānokārto eksāmens, pirms viņi saņem licenci bezpilota lidaparāta izmantošanai. Ja šis nosacījums tiks iekļauts likumā, ik pēc trim gadiem eksāmens būs jāpārliek no jauna.