Kā ziņots, starpsezonā karjeru traumas dēļ noslēdzis Edgars Maskalāns un tagad par Latvijas vadošo bobsleja pilotu kļuvis tieši Melbārdis, kuram šī būs tikai otrā pilnā sezona.
Jaunās Pasaules kausa sezonas pirmais posms novembra sākumā notiks Leikpleisidas trasē ASV, pēc tam ik pēc nedēļas sportisti sacentīsies arī Pārksitijas trasē ASV un 2010.gada olimpisko spēļu trasē Vistlerā, Kanādā, bet turpinājumā atgriezīsies Eiropā.
"Sākums būs grūts, gaidāmas sarežģītas trases. Vistlerā neesmu bijis kopš olimpiskajām spēlēm, un atmiņas par to trasi ir ļoti sāpīgas," Melbārdis atcerējās 2010.gadu, kad vēl bija stūmējs. "Šosezon vairāk koncentrēšos Eiropas un pasaules čempionātam, bet kopējais rezultāts varbūt nebūs tik labs."
Melbārdis gan atzina, ka kopējo latiņu viņš ar veiksmīgajiem rezultātiem pērn ir uzlicis augstu. "Ja gribam cīnīties arī par kopvērtējuma vietām, būs jābrauc stabili katrā posmā."
Kā ziņots, šonedēļ preses konferencē arī Latvijas izlases treneris Sandis Prūsis aicināja līdzjutējus pirmajos posmos būt pacietīgiem.
"Kalendārs mums sezonas sākumā ir neparocīgs, jo divas no trim trasēm ir tādas, kurās Oskars nav braucis, tāpat arī tajās nebūs daudz treniņu," Prūsis aicināja līdzjutējus būt saprotošiem un neizslēdza iespēju, ka gaidāmi kritieni. "Ja neies labi ar divnieku kamanām, tad iespējams, ka nemaz nebrauksim četriniekus, bet situāciju skatīsimies uz vietas."
"Salīdzinājumā ar pagājušo sezonu fiziskajā ziņā rādītāji šobrīd nedaudz atpaliek, jo man arī bija neliela trauma. Tomēr tagad tā ir izārstēta," atklāja Melbārdis. "Sezonas sākums varbūt nebūs tik labs, tomēr darīšu visu, kas manos spēkos."
Kā ziņots, gatavojoties jaunajai sezonai, Latvijas bobslejisti aizvadīja desmit dienas ilgu treniņnometni Lillehammerē.
"Bija interesanti atgriezties trasē. Sajūtas šogad nāca lēnām, un sākumā jutos it kā pirmoreiz būtu sēdies pie stūres. Tomēr uz nometnes beigām jau biju atguvis pārliecību," uzsvēra Melbārdis.
Eiropas kausa apritē sezonu sāks divi citi piloti Uģis Žaļims un Oskars Ķibermanis. Otrajam no viņiem pieredze ir ļoti neliela, un viņam šosezon gandrīz visās trasēs būs debija.
"Jāstrādā treniņos ar pēc iespējas lielāku atdevi un jācenšas visu uztvert," uzsvēra Ķibermanis."Trases man teju visas būs jaunas, tāpēc jāklausa treneru padomiem un jācenšas to izpildīt. Nav tā, ka man visi braucieni ir "netīri", sanāk arī tīri labi, tomēr pagaidām trūkst stabilitātes."
Ķibermanis pastāstīja, ka Lillehammerē viņš veicis pirmos septiņus braucienus ar četrinieku kamanām. "Ar tām ir patīkamāk, vieglāk braukt. Tomēr ātrums ir lielāks un atbildība lielāka, jo aiz muguras sēž trīs puiši. Tiesa, atbildība liela ir jebkurā gadījumā."