Braukšanas ziņā Sanktmoricā viss izdevās?
Lejasdaļā ir Bridge virāža, kura abos braucienos nesanāca tik labi, kā būtu gribējies. Pēc tam jau veidojas ķēdes reakcija, jo četras virāžas ir uz labo pusi. Traģiski nebija, bet, lai beigu daļā sasniegtu lielāku ātrumu, vajadzēja izbraukt tīrāk.
Jebkurā gadījumā - jo garāka un sarežģītāka trase, jo tev ir lielākas iespējas cīnīties ar brāli Martinu un korejieti Junu?
Noteikti, jo man vairāk patīk trases, kurās visu izšķir braukšana. Īglsa man nepatīk.
Pats uzvedināji uz nākamo jautājumu. Īglsā notiks pasaules čempionāts. Cik reālas ir izredzes cīnīties par medaļu?
Es nezinu - kā vispār Īglsas trase var patikt? Tā ir lēna, bez interesantām vietām. No otras puses, kāda trase ir, tādā arī jābrauc.
Ko Īglsā vari likt pretī konkurentiem, kuri ir ātri startā?
Būs grūti ar viņiem cīnīties. Ja rupji nekļūdās, līdz aplim var aizbraukt bez problēmām, un tad jau ir palikušas tikai divdesmit sekundes. Pēc tam jau arī nav vietu, kur daudz varētu zaudēt. Es domāju, ka ne tik grūti būs cīnīties ar korejieti, cik ar Tretjakovu. Manuprāt, par uzvaru cīnīsies Martins ar Tretjakovu.
Kāpēc ne korejietis Juns?
Pirmkārt, Bromlijs viņam īpaši bija sagatavojis ekipējumu Sanktmoricai, lai gan es nevaru noliegt, ka viņš arī labi brauca, tomēr beigās korejietim tik labi slīdēja vairāk jau uz tehnikas rēķina. Otrkārt, Īglsā korejietim nekad nav labi veicies. Es drīzāk kā nopietnāku konkurentu pasaules čempionātā uzlūkoju Tretjakovu.
Savukārt Bromlijs varētu būt jūsu nopietnākais konkurents tehnikas sagatavošanā?
Viņš un Villijs Šnaiders, kurš strādā Krievijas izlasē. Jā, un vēl arī Vācijas FES rūpnīca.