Sadarbību trešdien tikšanās laikā pārrunāja LDz valdes priekšsēdētājs Māris Kleinbergs un Baltkrievijas dzelzceļa vadītājs Vladimirs Morozovs.
Ņemot vērā, ka čempionāts 2021.gadā notiks Rīgā un Minskā, tiks izstrādāts speciāls vilcienu kursēšanas grafiks starp abu valstu galvaspilsētām. Darbs pie šī jautājuma turpināsies, sagatavojot vilcienu kustības grafiku 2020./2021.gadam.
Jau ziņots, ka Rīga un Minska 2017.gada maijā notikušajā balsojumā par 2021. gada čempionāta rīkošanas tiesību iegūšanu sīvā cīņā pārspēja Somijas pilsētas Helsinkus un Tamperi. Rīga un Minska balsojumā ieguva 54 balsis, bet Somijas kandidatūra saņēma 53 balsis.
Latvija pasaules meistarsacīkstes līdz šim vienīgo reizi uzņēmusi 2006.gadā, kamēr Baltkrievijas galvaspilsētā Minskā turnīrs notika 2014.gadā.
Latvijas dzelzceļš ir publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs un koncerna Latvijas dzelzceļš valdošais uzņēmums. Koncernā ietilpst arī sešas meitas sabiedrības - AS LatRailNet, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA LDz Cargo, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmums SIA LDz infrastruktūra, ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmums SIA LDz ritošā sastāva serviss, apsardzes uzņēmums SIA LDz apsardze, kā arī loģistikas uzņēmums SIA LDz Loģistika.
Pārkrievotais balts
Skabars