Kā jau tika ziņots iepriekš, “Honda” kā dzinēju piegādātājs atgriezīsies kopā ar “McLaren” komandu un tādejādi atjaunos savulaik leģendāro un ļoti veiksmīgo savienību. Jau nākamajā sezonā Formulā 1 stāsies spēkā jaunie dzinēju noteikumi, taču pirmo sezonu “McLaren” joprojām aizvadīs ar “Mercedes” motoriem, kamēr uz “Honda” pāries 2015.gadā.
“Honda” kompānijas izpilddirektors Takeo Fukui atzina, ka tās galvenais mērķis ar Formula 1 projektu ir ne tikai atgādināt par sevi autosporta līdzjutējiem pasaulē, bet arī izglītot savus inženierus un jaunais F1 motoru formāts ar plašu reģenerācijas sistēmu izmantošanu šim uzdevumam ir ļoti piemērots. Preses konferencē Tokijā uzstājās arī “McLaren” komandas vadītājs Martins Vitmāršs, kurš atgādināja par kopīgi izcīnītām 44 Grand Prix uzvarām un astoņiem čempiona tituliem.
Pēc neoficiālas informācijas “McLaren” dzinējus no “Honda” iegūs bez maksas un par to saņems visai plašu reklāmu uz mašīnas. Paralēli “Honda” meklē arī citus klientus, kas varētu subsidēt šo projektu. Pagaidām “Honda” dzinēju piegādes izmaksas nav zināmas. Tostarp no esošjiem motoru piegādātājiem dārgākie jaunajā ērā būs “Renault” – 21 miljons Eiro sezonā par dzinēju un visu reģenerācijas sistēmu piegādi un apkalpošanu. “Mercedes” gadījumā tie būs 17 miljoni un “Ferrari” 15 miljoni Eiro. Kopumā dzinēju piegādes cenas ar 2014.gadu pieaugs pusotru reizi un tas nozīmē, ka mazajām komandām, kā “Caterham”, kas izmanto “Renault” motorus, dzinēju piegādes izmaksas sastādīs vairāk kā trešdaļu no kopējā komandas budžeta.