Grupa "Williams Grand Prix Holdings" (WGPH) ziņo par koriģētiem zaudējumiem 13 miljonu sterliņu mārciņu (14,4 miljoni eiro) apjomā 2019.gadā.
Pēc tam, kad 2018.gads tika aizvadīts ar peļņu 12,9 miljonu sterliņu mārciņu apjomā (14,3 miljoni eiro), "Williams" ir reaģējis uz triecienu, meklējot jaunas investīciju iespējas.
Investoriem tiks piedāvātas mazākuma vai vairākuma akcijas, kā arī tiešās izpirkšanas iespēja.
"WGPH valde uzskata, ka stratēģiskā pārskata un formālās pārdošanas process ir pareiza un piesardzīga rīcība, kas prasa laiku, lai apsvērtu pilnu iespēju klāstu un nodrošinātu F-1 komandu vislabākajai iespējamajai situācijai nākotnē," teikts "Williams" paziņojumā.
"Šī jaunā stratēģiskā virziena ietvaros WGPH valde veic visu dažādo uzņēmumam pieejamo stratēģisko iespēju izpēti."
Lielbritānijā bāzētajai komandai ar iespējamiem investoriem jau ir notikušas "sākotnējās diskusijas".
Neskatoties uz pieejas maiņu, uzņēmums paziņoja, ka tam ir gan līdzekļi, gan nodoms atgūt savu vietu, kad F-1 atgriezīsies sacīstēs pēc koronavīrusa krīzes.
"Visām ieinteresētajām personām, kas piedalās oficiālajā pārdošanas procesā, būs jāslēdz ar WGPH neizpaušanas līgums ar noteikumiem, kas ir pieņemami WGPH valdei," teikts paziņojumā.
"Uzņēmums šī paziņojuma saņemšanas laikā nav saņēmis nekādus citus piedāvājumus un apstiprina, ka tas ir sarunu sākumā ar dažiem investoriem par iespējamu ieguldījumu uzņēmumā. Nav pārliecības ne par to, ka piedāvājums tiks izteikts, ne par nosacījumiem, ar kādiem tas varētu tikt izteikts," komentē "Williams".
"Kaut gan uzņēmums ir saskāries ar vairākiem izaicinājumiem, "Williams" joprojām ir pietiekami daudz finanšu, un tas ir gatavs atsākt sacīkstes, kad kalendārs to 2020. gadā atļaus."
2019.gadā labākais no "Williams" pilotiem F-1 čempionātā ar vienu izcīnīto punktu bija polis Roberts Kubica, kurš apsteidza vien komandasbiedru britu braucēju Džordžu Raselu, kurš vienīgais palika bez punktiem.
Šosezon bez Rasela vienības sastāvā ir pieteikts kanādietis Nikolass Latifi.